Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Elektryczny - Elektrotechnika (S1)

Sylabus przedmiotu Seminarium dyplomowe:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Elektrotechnika
Forma studiów studia stacjonarne Poziom pierwszego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta inżynier
Obszary studiów charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK
Profil ogólnoakademicki
Moduł
Przedmiot Seminarium dyplomowe
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Elektrotechniki Teoretycznej i Informatyki Stosowanej
Nauczyciel odpowiedzialny Marcin Ziółkowski <Marcin.Ziolkowski@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 2,0 ECTS (formy) 2,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
seminariaS7 30 2,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Umiejętność tworzenia prezentacji multimedialnej
W-2Umiejętność redagowania tekstów technicznych oraz sporządzania rysunków i wykresów ilustrujących uzyskane wyniki

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Student potrafi przygotować – w postaci prezentacji multimedialnej - krótkie opracowanie przedstawiające temat, cel, założenia i wyniki uzyskane podczas realizacji pracy dyplomowej
C-2Student potrafi przygotować i przedstawić krótkie wystąpienie omawiające zagadnienia związane ze studiowanym kierunkiem
C-3Student potrafi przygotować krótki raport przedstawiający realizację kolejnych etapów pracy dyplomowej
C-4Student poznaje sposób redagowania tekstu pracy dyplomowej a zwłaszcza sposób przedstawienia w niej założeń, celu i metodologii dochodzenia do rozwiązania problemu postawionego w pracy dyplomowej
C-5Student uczy się przygotowywać krótkie wypowiedzi w których referuje wybrane problemy związane z kierunkiem studiów oraz tematyką pracy dyplomowej
C-6Student poznaje podczas wykonywania pracy dyplomowej i redagowania jej tekstu praktyczne aspekty stosowania prawa autorskiego i praw pokrewnych
C-7Przygotowanie do egzaminu dyplomowego

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
seminaria
T-S-1Dyskusja w grupie seminaryjnej nad zaprezentowanymi przez jej członków tematami, celami założeniami i przyjęta metodologią realizacji prac dyplomowych. Tematyka oraz prowadzący seminarium są zależne od wyboru tematów prac dyplomowych dokonanego przez studentów.12
T-S-2Prawidłowe wykorzystywanie źródeł podczas pisania własnych tekstów w kontekście prawa autorskiego8
T-S-3Technika redagowania tekstów technicznych5
T-S-4Zasady przygotowywania krótkich prezentacji multimedialnych na tematy związane ze studiowanym kierunkiem5
30

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
seminaria
A-S-1uczestnictwo w zajęciach30
A-S-2Przygotowywanie prezentacji multimedialnych na temat wykonywanej pracy dyplomowej10
A-S-3Przygotowywanie krótkich referatów na zadane tematy związane z kierunkiem studiów10
50

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Wykład informacyjny
M-2Wykład problemowy
M-3Dyskusja dydaktyczna

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: Ocena formująca wystawiana na podstawie przygotowanych prezentacji multimedialnych na temat wykonywanej pracy dyplomowej
S-2Ocena formująca: Ocena formująca na podstawie aktywności w dyskusjach prowadzonych w grupie seminaryjnej podczas zajęć seminaryjnych
S-3Ocena podsumowująca: Ocena podsumowująca wystawiana na podstawie ocen cząstkowych wystawianych podczas zajęć

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
EL_1A_C29_W01
student w stopniu dostatecznym zna podstawowe zasady korzystania ze źródeł, w minimalnym stopniu zna zasady przygotowywania krótkich prezentacji na tematy związane z kierunkiem studiów, metodologię przygotowywania pracy dyplomowej
EL_1A_W21C-5, C-7, C-1, C-2, C-3, C-4, C-6T-S-2, T-S-4, T-S-3, T-S-1M-2, M-3, M-1S-3, S-2, S-1

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
EL_1A_C17_U01
Student umie zaplanować działania konieczne do napisania pracy dyplomowej oraz zrealizować te działania. Potrafi przygotować prezentację multimedialną na temat swojej pracy dyplomowej.
EL_1A_U01, EL_1A_U04, EL_1A_U06C-5, C-7, C-1, C-2, C-3, C-4, C-6T-S-2, T-S-4, T-S-3, T-S-1M-2, M-3, M-1S-3, S-2, S-1

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
EL_1A_C17_K01
Student, przygotowując się do zakończenia edycji pracy dyplomowej, rozumie konieczność ciągłego uzupełniania wiedzy, prezentując swoje wyniki zachowuje się w sposób profesjonalny, umie pracować w grupie oraz rozumie swoją rolę społeczną.
EL_1A_K01, EL_1A_K03, EL_1A_K04, EL_1A_K06C-2T-S-1M-2, M-3, M-1S-3, S-2, S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
EL_1A_C29_W01
student w stopniu dostatecznym zna podstawowe zasady korzystania ze źródeł, w minimalnym stopniu zna zasady przygotowywania krótkich prezentacji na tematy związane z kierunkiem studiów, metodologię przygotowywania pracy dyplomowej
2,0Student nie zna zasad przygotowywania tekstów technicznych i prostych prezentacji multimedialnych lub uzyskał punktację poniżej 50% bieżącej oceny aktywności na zajęciach, w szczególności oceny przedstawionych, autorskich prezentacji multimedialnych.
3,0Student zna zasady przygotowywania tekstów technicznych i prostych prezentacji multimedialnych oraz uzyskał punktację w zakresie 50-59% bieżącej oceny aktywności na zajęciach, w szczególnosci przedstawionych, autorskich prezentacji multimedialnych.
3,5Student zna zasady przygotowywania tekstów technicznych i prostych prezentacji multimedialnych oraz uzyskał punktację w zakresie 60-69% bieżącej oceny aktywności na zajęciach, w szczególnosci przedstawionych, autorskich prezentacji multimedialnych.
4,0Student zna zasady przygotowywania tekstów technicznych i prostych prezentacji multimedialnych oraz uzyskał punktację w zakresie 70-79% bieżącej oceny aktywności na zajęciach, w szczególnosci przedstawionych, autorskich prezentacji multimedialnych.
4,5Student zna zasady przygotowywania tekstów technicznych i prostych prezentacji multimedialnych oraz uzyskał punktację w zakresie 80-89% bieżącej oceny aktywności na zajęciach, w szczególnosci przedstawionych, autorskich prezentacji multimedialnych.
5,0Student zna zasady przygotowywania tekstów technicznych i prostych prezentacji multimedialnych oraz uzyskał punktację w zakresie 90-100% bieżącej oceny aktywności na zajęciach, w szczególnosci przedstawionych, autorskich prezentacji multimedialnych.

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
EL_1A_C17_U01
Student umie zaplanować działania konieczne do napisania pracy dyplomowej oraz zrealizować te działania. Potrafi przygotować prezentację multimedialną na temat swojej pracy dyplomowej.
2,0Student nie opracował karty tematu pracy dyplomowej.
3,0Student opracował kartę tematu pracy dyplomowej.
3,5Student opracował kartę tematu pracy dyplomowej w terminie. Dodatkowo zaprezentował poprawnie temat pracy inżynierskiej zgodnie z przygotowaną kartą tego tematu i opracował wersję angielską tematu pracy.
4,0Student opracował kartę tematu pracy dyplomowej w terminie. Dodatkowo zaprezentował poprawnie temat pracy inżynierskiej zgodnie z przygotowaną kartą tego tematu, opracował wersję angielską tematu pracy a także wskazał główne etapy jej realizacji.
4,5Student opracował kartę tematu pracy dyplomowej w terminie. Dodatkowo zaprezentował poprawnie temat pracy inżynierskiej zgodnie z przygotowaną kartą tego tematu, opracował wersję angielską tematu pracy, wskazał główne etapy realizacji pracy i dodatkowo opracował realistyczny harmonogram jej realizacji.
5,0Student opracował kartę tematu pracy dyplomowej w terminie. Dodatkowo zaprezentował poprawnie temat pracy inżynierskiej zgodnie z przygotowaną kartą tego tematu, opracował wersję angielską tematu pracy, wskazał główne etapy realizacji pracy, opracował realistyczny harmonogram realizacji pracy i dodatkowo opracował wykaz niezbędnej literatury do jej napisania.

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
EL_1A_C17_K01
Student, przygotowując się do zakończenia edycji pracy dyplomowej, rozumie konieczność ciągłego uzupełniania wiedzy, prezentując swoje wyniki zachowuje się w sposób profesjonalny, umie pracować w grupie oraz rozumie swoją rolę społeczną.
2,0Student nie bierze udziału w zajęciach lub nie wykazuje aktywności w trakcie zajęć.
3,0Student potrafi przedstawić tematykę swojej pracy dyplomowej w sposób jasny i zrozumiały dla innych osób. Potrafi określić pozatechniczne aspekty związane z tematykę realizowanej pracy dyplomowej. Potrafi samodzielnie zdobywac wiedzę związaną z tematyką pracy dyplomowej. Student wykazuje aktywność w zdobywaniu wiedzy literaturowej i planowaniu badań w stopniu dostatecznym.
3,5Student wykazuje aktywność w zdobywaniu wiedzy literaturowej i planowaniu badań w stopniu dość dobrym.
4,0Student wykazuje aktywność w zdobywaniu wiedzy literaturowej i planowaniu badań w stopniu dobrym.
4,5Student wykazuje aktywność w zdobywaniu wiedzy literaturowej i planowaniu badań w stopniu ponad dobrym.
5,0Student wykazuje aktywność w zdobywaniu wiedzy literaturowej i planowaniu badań w stopniu bardzo dobrym.

Literatura podstawowa

  1. Honczarenko J., Poradnik dyplomanta, PS, 2000
  2. Szablon pracy dyplomowej realizowanej na Wydziale Elektrycznym Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, 2011
  3. Regulamin studiów Wyższych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, Szczecin, 2012

Treści programowe - seminaria

KODTreść programowaGodziny
T-S-1Dyskusja w grupie seminaryjnej nad zaprezentowanymi przez jej członków tematami, celami założeniami i przyjęta metodologią realizacji prac dyplomowych. Tematyka oraz prowadzący seminarium są zależne od wyboru tematów prac dyplomowych dokonanego przez studentów.12
T-S-2Prawidłowe wykorzystywanie źródeł podczas pisania własnych tekstów w kontekście prawa autorskiego8
T-S-3Technika redagowania tekstów technicznych5
T-S-4Zasady przygotowywania krótkich prezentacji multimedialnych na tematy związane ze studiowanym kierunkiem5
30

Formy aktywności - seminaria

KODForma aktywnościGodziny
A-S-1uczestnictwo w zajęciach30
A-S-2Przygotowywanie prezentacji multimedialnych na temat wykonywanej pracy dyplomowej10
A-S-3Przygotowywanie krótkich referatów na zadane tematy związane z kierunkiem studiów10
50
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięEL_1A_C29_W01student w stopniu dostatecznym zna podstawowe zasady korzystania ze źródeł, w minimalnym stopniu zna zasady przygotowywania krótkich prezentacji na tematy związane z kierunkiem studiów, metodologię przygotowywania pracy dyplomowej
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówEL_1A_W21Ma elementarną wiedzę w zakresie ochrony własności intelektualnej oraz prawa patentowego
Cel przedmiotuC-5Student uczy się przygotowywać krótkie wypowiedzi w których referuje wybrane problemy związane z kierunkiem studiów oraz tematyką pracy dyplomowej
C-7Przygotowanie do egzaminu dyplomowego
C-1Student potrafi przygotować – w postaci prezentacji multimedialnej - krótkie opracowanie przedstawiające temat, cel, założenia i wyniki uzyskane podczas realizacji pracy dyplomowej
C-2Student potrafi przygotować i przedstawić krótkie wystąpienie omawiające zagadnienia związane ze studiowanym kierunkiem
C-3Student potrafi przygotować krótki raport przedstawiający realizację kolejnych etapów pracy dyplomowej
C-4Student poznaje sposób redagowania tekstu pracy dyplomowej a zwłaszcza sposób przedstawienia w niej założeń, celu i metodologii dochodzenia do rozwiązania problemu postawionego w pracy dyplomowej
C-6Student poznaje podczas wykonywania pracy dyplomowej i redagowania jej tekstu praktyczne aspekty stosowania prawa autorskiego i praw pokrewnych
Treści programoweT-S-2Prawidłowe wykorzystywanie źródeł podczas pisania własnych tekstów w kontekście prawa autorskiego
T-S-4Zasady przygotowywania krótkich prezentacji multimedialnych na tematy związane ze studiowanym kierunkiem
T-S-3Technika redagowania tekstów technicznych
T-S-1Dyskusja w grupie seminaryjnej nad zaprezentowanymi przez jej członków tematami, celami założeniami i przyjęta metodologią realizacji prac dyplomowych. Tematyka oraz prowadzący seminarium są zależne od wyboru tematów prac dyplomowych dokonanego przez studentów.
Metody nauczaniaM-2Wykład problemowy
M-3Dyskusja dydaktyczna
M-1Wykład informacyjny
Sposób ocenyS-3Ocena podsumowująca: Ocena podsumowująca wystawiana na podstawie ocen cząstkowych wystawianych podczas zajęć
S-2Ocena formująca: Ocena formująca na podstawie aktywności w dyskusjach prowadzonych w grupie seminaryjnej podczas zajęć seminaryjnych
S-1Ocena formująca: Ocena formująca wystawiana na podstawie przygotowanych prezentacji multimedialnych na temat wykonywanej pracy dyplomowej
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Student nie zna zasad przygotowywania tekstów technicznych i prostych prezentacji multimedialnych lub uzyskał punktację poniżej 50% bieżącej oceny aktywności na zajęciach, w szczególności oceny przedstawionych, autorskich prezentacji multimedialnych.
3,0Student zna zasady przygotowywania tekstów technicznych i prostych prezentacji multimedialnych oraz uzyskał punktację w zakresie 50-59% bieżącej oceny aktywności na zajęciach, w szczególnosci przedstawionych, autorskich prezentacji multimedialnych.
3,5Student zna zasady przygotowywania tekstów technicznych i prostych prezentacji multimedialnych oraz uzyskał punktację w zakresie 60-69% bieżącej oceny aktywności na zajęciach, w szczególnosci przedstawionych, autorskich prezentacji multimedialnych.
4,0Student zna zasady przygotowywania tekstów technicznych i prostych prezentacji multimedialnych oraz uzyskał punktację w zakresie 70-79% bieżącej oceny aktywności na zajęciach, w szczególnosci przedstawionych, autorskich prezentacji multimedialnych.
4,5Student zna zasady przygotowywania tekstów technicznych i prostych prezentacji multimedialnych oraz uzyskał punktację w zakresie 80-89% bieżącej oceny aktywności na zajęciach, w szczególnosci przedstawionych, autorskich prezentacji multimedialnych.
5,0Student zna zasady przygotowywania tekstów technicznych i prostych prezentacji multimedialnych oraz uzyskał punktację w zakresie 90-100% bieżącej oceny aktywności na zajęciach, w szczególnosci przedstawionych, autorskich prezentacji multimedialnych.
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięEL_1A_C17_U01Student umie zaplanować działania konieczne do napisania pracy dyplomowej oraz zrealizować te działania. Potrafi przygotować prezentację multimedialną na temat swojej pracy dyplomowej.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówEL_1A_U01Potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych i innych źródeł, potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji a także wyciągać wnioski oraz formułować i uzasadniać opinie
EL_1A_U04Potrafi przygotować i przedstawić krótką prezentację poświęconą wynikom realizacji zadania inżynierskiego
EL_1A_U06Ma umiejętność samokształcenia się m.in. w celu podnoszenia kompetencji zawodowych
Cel przedmiotuC-5Student uczy się przygotowywać krótkie wypowiedzi w których referuje wybrane problemy związane z kierunkiem studiów oraz tematyką pracy dyplomowej
C-7Przygotowanie do egzaminu dyplomowego
C-1Student potrafi przygotować – w postaci prezentacji multimedialnej - krótkie opracowanie przedstawiające temat, cel, założenia i wyniki uzyskane podczas realizacji pracy dyplomowej
C-2Student potrafi przygotować i przedstawić krótkie wystąpienie omawiające zagadnienia związane ze studiowanym kierunkiem
C-3Student potrafi przygotować krótki raport przedstawiający realizację kolejnych etapów pracy dyplomowej
C-4Student poznaje sposób redagowania tekstu pracy dyplomowej a zwłaszcza sposób przedstawienia w niej założeń, celu i metodologii dochodzenia do rozwiązania problemu postawionego w pracy dyplomowej
C-6Student poznaje podczas wykonywania pracy dyplomowej i redagowania jej tekstu praktyczne aspekty stosowania prawa autorskiego i praw pokrewnych
Treści programoweT-S-2Prawidłowe wykorzystywanie źródeł podczas pisania własnych tekstów w kontekście prawa autorskiego
T-S-4Zasady przygotowywania krótkich prezentacji multimedialnych na tematy związane ze studiowanym kierunkiem
T-S-3Technika redagowania tekstów technicznych
T-S-1Dyskusja w grupie seminaryjnej nad zaprezentowanymi przez jej członków tematami, celami założeniami i przyjęta metodologią realizacji prac dyplomowych. Tematyka oraz prowadzący seminarium są zależne od wyboru tematów prac dyplomowych dokonanego przez studentów.
Metody nauczaniaM-2Wykład problemowy
M-3Dyskusja dydaktyczna
M-1Wykład informacyjny
Sposób ocenyS-3Ocena podsumowująca: Ocena podsumowująca wystawiana na podstawie ocen cząstkowych wystawianych podczas zajęć
S-2Ocena formująca: Ocena formująca na podstawie aktywności w dyskusjach prowadzonych w grupie seminaryjnej podczas zajęć seminaryjnych
S-1Ocena formująca: Ocena formująca wystawiana na podstawie przygotowanych prezentacji multimedialnych na temat wykonywanej pracy dyplomowej
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Student nie opracował karty tematu pracy dyplomowej.
3,0Student opracował kartę tematu pracy dyplomowej.
3,5Student opracował kartę tematu pracy dyplomowej w terminie. Dodatkowo zaprezentował poprawnie temat pracy inżynierskiej zgodnie z przygotowaną kartą tego tematu i opracował wersję angielską tematu pracy.
4,0Student opracował kartę tematu pracy dyplomowej w terminie. Dodatkowo zaprezentował poprawnie temat pracy inżynierskiej zgodnie z przygotowaną kartą tego tematu, opracował wersję angielską tematu pracy a także wskazał główne etapy jej realizacji.
4,5Student opracował kartę tematu pracy dyplomowej w terminie. Dodatkowo zaprezentował poprawnie temat pracy inżynierskiej zgodnie z przygotowaną kartą tego tematu, opracował wersję angielską tematu pracy, wskazał główne etapy realizacji pracy i dodatkowo opracował realistyczny harmonogram jej realizacji.
5,0Student opracował kartę tematu pracy dyplomowej w terminie. Dodatkowo zaprezentował poprawnie temat pracy inżynierskiej zgodnie z przygotowaną kartą tego tematu, opracował wersję angielską tematu pracy, wskazał główne etapy realizacji pracy, opracował realistyczny harmonogram realizacji pracy i dodatkowo opracował wykaz niezbędnej literatury do jej napisania.
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięEL_1A_C17_K01Student, przygotowując się do zakończenia edycji pracy dyplomowej, rozumie konieczność ciągłego uzupełniania wiedzy, prezentując swoje wyniki zachowuje się w sposób profesjonalny, umie pracować w grupie oraz rozumie swoją rolę społeczną.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówEL_1A_K01Rozumie potrzebę i zna możliwości ciągłego dokształcania się, podnoszenia kompetencji zawodowych, osobistych i społecznych
EL_1A_K03Ma świadomość ważności zachowania się w sposób profesjonalny, przestrzegania zasad etyki zawodowej i poszanowania różnorodności poglądów i kultur
EL_1A_K04Ma świadomość odpowiedzialności za pracę własną oraz gotowość podporządkowania się zasadom pracy w grupie i ponoszenia odpowiedzialności za wspólnie realizowane zadania
EL_1A_K06Ma świadomość roli społecznej absolwenta uczelni technicznej, a zwłaszcza rozumie potrzebę formułowania i przekazywania społeczeństwu - między innymi poprzez środki masowego przekazu, informacji i opinii dotyczących osiągnięć elektryki i innych aspektów działalności inżyniera - elektryka, podejmuje starania, aby przekazać takie informacje i opinie w sposób powszechnie zrozumiały
Cel przedmiotuC-2Student potrafi przygotować i przedstawić krótkie wystąpienie omawiające zagadnienia związane ze studiowanym kierunkiem
Treści programoweT-S-1Dyskusja w grupie seminaryjnej nad zaprezentowanymi przez jej członków tematami, celami założeniami i przyjęta metodologią realizacji prac dyplomowych. Tematyka oraz prowadzący seminarium są zależne od wyboru tematów prac dyplomowych dokonanego przez studentów.
Metody nauczaniaM-2Wykład problemowy
M-3Dyskusja dydaktyczna
M-1Wykład informacyjny
Sposób ocenyS-3Ocena podsumowująca: Ocena podsumowująca wystawiana na podstawie ocen cząstkowych wystawianych podczas zajęć
S-2Ocena formująca: Ocena formująca na podstawie aktywności w dyskusjach prowadzonych w grupie seminaryjnej podczas zajęć seminaryjnych
S-1Ocena formująca: Ocena formująca wystawiana na podstawie przygotowanych prezentacji multimedialnych na temat wykonywanej pracy dyplomowej
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Student nie bierze udziału w zajęciach lub nie wykazuje aktywności w trakcie zajęć.
3,0Student potrafi przedstawić tematykę swojej pracy dyplomowej w sposób jasny i zrozumiały dla innych osób. Potrafi określić pozatechniczne aspekty związane z tematykę realizowanej pracy dyplomowej. Potrafi samodzielnie zdobywac wiedzę związaną z tematyką pracy dyplomowej. Student wykazuje aktywność w zdobywaniu wiedzy literaturowej i planowaniu badań w stopniu dostatecznym.
3,5Student wykazuje aktywność w zdobywaniu wiedzy literaturowej i planowaniu badań w stopniu dość dobrym.
4,0Student wykazuje aktywność w zdobywaniu wiedzy literaturowej i planowaniu badań w stopniu dobrym.
4,5Student wykazuje aktywność w zdobywaniu wiedzy literaturowej i planowaniu badań w stopniu ponad dobrym.
5,0Student wykazuje aktywność w zdobywaniu wiedzy literaturowej i planowaniu badań w stopniu bardzo dobrym.