Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)

Sylabus przedmiotu International Marketing:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Wymiana międzynarodowa
Forma studiów studia stacjonarne Poziom drugiego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów
Profil
Moduł
Przedmiot International Marketing
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Analizy Systemowej i Marketingu
Nauczyciel odpowiedzialny Joanna Hernik <joanna.hernik@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele Joanna Hernik <joanna.hernik@zut.edu.pl>
ECTS (planowane) 4,0 ECTS (formy) 4,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język angielski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
wykładyW1 30 3,00,50zaliczenie
projektyP1 10 1,00,50zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Principles of marketing

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Student should understand the environment of international trade
C-2Student should evaluate international marketing opportunities and strategies
C-3Student should prepare frame for product and brand management

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
projekty
T-P-1The best practices in International marketing10
10
wykłady
T-W-1The Dynamic Environment of International Trade3
T-W-2The nature of international marketing3
T-W-3Environment of international marketing3
T-W-4International marketing opportunities and strategies3
T-W-5International product and brand management3
T-W-6International marketing channels3
T-W-7International and global pricing approaches3
T-W-8International advertising3
T-W-9Implementing Global Marketing Strategies3
T-W-10Future developments in global marketing3
30

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
projekty
A-P-1Preparation of the project15
A-P-2Discussion on case studies - attendence10
25
wykłady
A-W-1participation in classes30
A-W-2preparation to classes25
A-W-3literatury studies20
75

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1lectures with discussion
M-2movie
M-3case study

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena podsumowująca: Written short test
S-2Ocena formująca: in-class participation
S-3Ocena podsumowująca: project

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WEKON_1-_??_W02
a student can forecast social processes and phenomena related to international business
C-1, C-2, C-3T-W-5, T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-6, T-W-7, T-W-8, T-W-9, T-W-10M-1S-2
WM-WEKON_1-_IMA_W01
a student can develop marketing programs for international companies
C-1, C-2, C-3T-W-5, T-W-2, T-W-10M-1, M-2, M-3S-2
WM-WEKON_1-_IMA_W03
a student knws how to identify the best practices in International marketing
C-2, C-3T-W-5, T-W-4, T-W-7, T-W-8, T-W-9, T-P-1M-1, M-2, M-3S-2, S-3

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WEKON_1-_??_U01
a student creates conception of international activity
C-1T-W-4, T-W-9M-1S-1, S-2
WM-WEKON_1-_IMA_U02
a student is able to create a marketing activity plan
C-1, C-2, C-3T-W-4, T-P-1M-1, M-2, M-3S-2, S-3

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WEKON_1-_IMA_K01
The student is able to create and evaluate the international development of a company
C-1, C-2, C-3T-W-5, T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-6, T-W-7, T-W-8, T-W-9, T-W-10M-1S-1, S-3

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WEKON_1-_??_W02
a student can forecast social processes and phenomena related to international business
2,0
3,0Student knows basic rules of international conception marketing
3,5
4,0
4,5
5,0
WM-WEKON_1-_IMA_W01
a student can develop marketing programs for international companies
2,0
3,0a student knows elements of international marketing strategy
3,5
4,0
4,5
5,0
WM-WEKON_1-_IMA_W03
a student knws how to identify the best practices in International marketing
2,0
3,0a student can indicate and explain best practices in International marketing
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WEKON_1-_??_U01
a student creates conception of international activity
2,0
3,0a student creates a conception of international activity
3,5
4,0
4,5
5,0
WM-WEKON_1-_IMA_U02
a student is able to create a marketing activity plan
2,0
3,0student knows elements parts of the marketing plan
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WEKON_1-_IMA_K01
The student is able to create and evaluate the international development of a company
2,0
3,0student knows rules of development of a company
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. Svend Hollensen, Marc Oliver Opresnik, International Marketing: Principles and Practice: A management-oriented approach, Independently Published, 2021, ISBN-13: ‎ 979-8474275802
  2. Cateora Ph. (et al.), International marketing, McGraw Hill, New York, 2011

Literatura dodatkowa

  1. R. Bennett, J. Blythe, International marketing, Kogan Page, London-Philadelphia, 2008

Treści programowe - projekty

KODTreść programowaGodziny
T-P-1The best practices in International marketing10
10

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1The Dynamic Environment of International Trade3
T-W-2The nature of international marketing3
T-W-3Environment of international marketing3
T-W-4International marketing opportunities and strategies3
T-W-5International product and brand management3
T-W-6International marketing channels3
T-W-7International and global pricing approaches3
T-W-8International advertising3
T-W-9Implementing Global Marketing Strategies3
T-W-10Future developments in global marketing3
30

Formy aktywności - projekty

KODForma aktywnościGodziny
A-P-1Preparation of the project15
A-P-2Discussion on case studies - attendence10
25
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1participation in classes30
A-W-2preparation to classes25
A-W-3literatury studies20
75
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WEKON_1-_??_W02a student can forecast social processes and phenomena related to international business
Cel przedmiotuC-1Student should understand the environment of international trade
C-2Student should evaluate international marketing opportunities and strategies
C-3Student should prepare frame for product and brand management
Treści programoweT-W-5International product and brand management
T-W-1The Dynamic Environment of International Trade
T-W-2The nature of international marketing
T-W-3Environment of international marketing
T-W-4International marketing opportunities and strategies
T-W-6International marketing channels
T-W-7International and global pricing approaches
T-W-8International advertising
T-W-9Implementing Global Marketing Strategies
T-W-10Future developments in global marketing
Metody nauczaniaM-1lectures with discussion
Sposób ocenyS-2Ocena formująca: in-class participation
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student knows basic rules of international conception marketing
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WEKON_1-_IMA_W01a student can develop marketing programs for international companies
Cel przedmiotuC-1Student should understand the environment of international trade
C-2Student should evaluate international marketing opportunities and strategies
C-3Student should prepare frame for product and brand management
Treści programoweT-W-5International product and brand management
T-W-2The nature of international marketing
T-W-10Future developments in global marketing
Metody nauczaniaM-1lectures with discussion
M-2movie
M-3case study
Sposób ocenyS-2Ocena formująca: in-class participation
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0a student knows elements of international marketing strategy
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WEKON_1-_IMA_W03a student knws how to identify the best practices in International marketing
Cel przedmiotuC-2Student should evaluate international marketing opportunities and strategies
C-3Student should prepare frame for product and brand management
Treści programoweT-W-5International product and brand management
T-W-4International marketing opportunities and strategies
T-W-7International and global pricing approaches
T-W-8International advertising
T-W-9Implementing Global Marketing Strategies
T-P-1The best practices in International marketing
Metody nauczaniaM-1lectures with discussion
M-2movie
M-3case study
Sposób ocenyS-2Ocena formująca: in-class participation
S-3Ocena podsumowująca: project
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0a student can indicate and explain best practices in International marketing
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WEKON_1-_??_U01a student creates conception of international activity
Cel przedmiotuC-1Student should understand the environment of international trade
Treści programoweT-W-4International marketing opportunities and strategies
T-W-9Implementing Global Marketing Strategies
Metody nauczaniaM-1lectures with discussion
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Written short test
S-2Ocena formująca: in-class participation
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0a student creates a conception of international activity
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WEKON_1-_IMA_U02a student is able to create a marketing activity plan
Cel przedmiotuC-1Student should understand the environment of international trade
C-2Student should evaluate international marketing opportunities and strategies
C-3Student should prepare frame for product and brand management
Treści programoweT-W-4International marketing opportunities and strategies
T-P-1The best practices in International marketing
Metody nauczaniaM-1lectures with discussion
M-2movie
M-3case study
Sposób ocenyS-2Ocena formująca: in-class participation
S-3Ocena podsumowująca: project
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0student knows elements parts of the marketing plan
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WEKON_1-_IMA_K01The student is able to create and evaluate the international development of a company
Cel przedmiotuC-1Student should understand the environment of international trade
C-2Student should evaluate international marketing opportunities and strategies
C-3Student should prepare frame for product and brand management
Treści programoweT-W-5International product and brand management
T-W-1The Dynamic Environment of International Trade
T-W-2The nature of international marketing
T-W-3Environment of international marketing
T-W-4International marketing opportunities and strategies
T-W-6International marketing channels
T-W-7International and global pricing approaches
T-W-8International advertising
T-W-9Implementing Global Marketing Strategies
T-W-10Future developments in global marketing
Metody nauczaniaM-1lectures with discussion
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Written short test
S-3Ocena podsumowująca: project
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0student knows rules of development of a company
3,5
4,0
4,5
5,0