Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)
Sylabus przedmiotu Computer Games Programming:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Computer Games Programming | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Systemów Multimedialnych | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Radosław Mantiuk <Radoslaw.Mantiuk@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Radosław Mantiuk <Radoslaw.Mantiuk@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 6,0 | ECTS (formy) | 6,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Programming skills in C/C++ languages. |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Gaining knowledge, skills, and competences on the computer games programming. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
T-P-1 | Implementation of a project involving the implementation of the basic computer game. | 60 |
60 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | Introduction to graphic libraries. | 2 |
T-W-2 | Geometric transformations. | 1 |
T-W-3 | User interface and time synchronisation. | 2 |
T-W-4 | Game loop architecture. | 2 |
T-W-5 | Aggregated game board. | 1 |
T-W-6 | Collision detection. | 2 |
T-W-7 | Lights and illumination model. | 2 |
T-W-8 | Materials and texture. | 3 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
A-P-1 | Participations in workshops. | 60 |
A-P-2 | Implementation of game as part of homework. | 65 |
125 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | Participation in lectures. | 15 |
A-W-2 | Learning to pass the exam. | 10 |
25 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Lectures |
M-2 | Workshops |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Finished project (impemented computer game). |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WI_1-_??_W01 Gaining knowledge on computer games programming. | — | — | C-1 | T-W-6, T-W-7, T-W-8, T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WI_1-_??_U01 Gaining skills in computer games programming. | — | — | C-1 | T-P-1 | M-2 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WI_1-_??_K01 Gaining competences in computer games programming. | — | — | C-1 | T-P-1 | M-2 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WI_1-_??_W01 Gaining knowledge on computer games programming. | 2,0 | |
3,0 | Finished implementation of the game. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WI_1-_??_U01 Gaining skills in computer games programming. | 2,0 | |
3,0 | Finished implementation of the game. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WI_1-_??_K01 Gaining competences in computer games programming. | 2,0 | |
3,0 | Finished implementation of the game. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Michael Dawson, Beginning C++ Through Game Programming, Cengage Learning PTR, 2010, 3