Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)
Sylabus przedmiotu Sound System Design:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Sound System Design | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Inżynierii Systemów, Sygnałów i Elektroniki | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Witold Mickiewicz <Witold.Mickiewicz@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 4,0 | ECTS (formy) | 4,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Basic knowledge in Physics and Electronic circuits |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | To provide knowledge and design skills in various sound systems engineering |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
T-L-1 | Sound wave parameters measurement | 2 |
T-L-2 | Human hearing sense properties | 2 |
T-L-3 | Audio signal analysis methods | 2 |
T-L-4 | Microphones measurements | 2 |
T-L-5 | Microphones setup. | 2 |
T-L-6 | Loudspeaker measurements | 2 |
T-L-7 | Loudspeaker cabinet design | 2 |
T-L-8 | Room acoustics measurements and acoustical adaptation design | 4 |
T-L-9 | Speech intelligibility measurement | 4 |
T-L-10 | Various sound system design. | 4 |
T-L-11 | Using microphones, loudspeakers, amplifiers, mixing console and sound effects in sound reinforcement system design. | 4 |
30 | ||
seminaria | ||
T-S-1 | Complementary calculation exercises | 15 |
15 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | Acoustic wave propagation. | 1 |
T-W-2 | The decibel scale. | 1 |
T-W-3 | Directivity and angular coverage of loudspeakers. | 1 |
T-W-4 | Microphones. | 2 |
T-W-5 | Outdoor sound reinforcement systems | 2 |
T-W-6 | Fundamentals of room acoustics. | 1 |
T-W-7 | Behavior of sound systems indoors. | 1 |
T-W-8 | Sound system architectures. | 1 |
T-W-9 | Multichannel hi-fi and cinema sound systems. | 2 |
T-W-10 | Public address and conference systems. | 2 |
T-W-11 | Car audio. | 1 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
A-L-1 | Presence | 15 |
A-L-2 | Home preparation | 25 |
A-L-3 | Reports preparation | 10 |
50 | ||
seminaria | ||
A-S-1 | Presence | 15 |
A-S-2 | Selfstudy | 10 |
25 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | Presence | 15 |
A-W-2 | Selfstudy | 10 |
25 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Lectures |
M-2 | Laboratory exercises |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Written test |
S-2 | Ocena podsumowująca: Reports assessment |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WE_1-_null_W01 To provide knowledge in various sound systems engineering | — | — | C-1 | T-W-10, T-W-7, T-W-3, T-W-4, T-W-9, T-W-6, T-W-1, T-W-5, T-W-8, T-W-2, T-W-11 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WE_1-_null_U01 To provide skills in various sound systems engineering | — | — | C-1 | T-S-1, T-L-2, T-L-7, T-L-10, T-L-3, T-L-4, T-L-6, T-L-8, T-L-11, T-L-9, T-L-5, T-L-1 | M-2 | S-2, S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WE_1-_null_W01 To provide knowledge in various sound systems engineering | 2,0 | |
3,0 | Student has basic knowledge in various sound systems. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WE_1-_null_U01 To provide skills in various sound systems engineering | 2,0 | |
3,0 | Student has basic skills in designing and operating various sound systems | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Everest F. A., Master handbook of acoustics, McGraw-Hill, 2001
- 1. Davis D. and C., 1. Sound System Engineering, 1. Howard F. Sams, 1987
- JBL Professional, Sound System Design Reference Manual, pdf document available at www.jblpro.com, 2000
Literatura dodatkowa
- Howard D. H., Acoustics and psychoacoustics, Focal press, 2001
- Eargle J, Electroacoustical Reference Data, Van Nostrand Reinhold, New York, 1994