Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Kształtowania Środowiska i Rolnictwa - Ochrona środowiska (S1)

Sylabus przedmiotu Biotechnologia środowiskowa:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Ochrona środowiska
Forma studiów studia stacjonarne Poziom pierwszego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta inżynier
Obszary studiów charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK
Profil ogólnoakademicki
Moduł
Przedmiot Biotechnologia środowiskowa
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Bioinżynierii
Nauczyciel odpowiedzialny Magdalena Błaszak <Magdalena.Blaszak@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele Krystyna Cybulska <Krystyna.Cybulska@zut.edu.pl>
ECTS (planowane) 3,0 ECTS (formy) 3,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
ćwiczenia audytoryjneA5 15 1,00,25zaliczenie
wykładyW5 20 1,00,50zaliczenie
laboratoriaL5 15 1,00,25zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Podstawy mikrobiologii.

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Zdobycie wiedzy o różnokierunkowym wykorzystaniu mikroorganizmów (procesów biochemicznych) do oczyszczania środowiska z zanieczyszeń. Znajomość technik bioremediacji matryc środowiskowych.
C-2Nabycie umiejętności samodzielnego interpretowania wyników badań oceniających aktywność biodegradacyjną mikroorganizmów i wskazanie potencjalnego zastosowania bioprocesów. Uświadomienie pozytywnej roli mikroorganizmów środowiskowych zarówno tych naturalnie występujących, jak i stosowanych w biopreparatach.

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
ćwiczenia audytoryjne
T-A-1Opracowanie procesu biotechnologicznego ze szczególnym uwzględnieniem etapu poszukiwania organizmu producenckiego i etapu opracowania samego procesu głównego. Konstruowanie szczepionek na drodze tradycyjnej i rekombinacji genetycznej.5
T-A-2Wektorowe i bezwektorowe metody transformacji genetycznej mikroorganizmów i roślin. Najważniejsze kierunki modyfikacji genetycznej roślin, unormowania prawne w Europie i w Polsce.4
T-A-3Regulacja metabolizmu mikroorganizmów z przykładami nadprodukcji wybranych związków organicznych.3
T-A-4Pozyskiwanie, ulepszanie i przechowywanie szczepów przemysłowych.3
15
laboratoria
T-L-1Regulamin pracowni mikrobiologicznej i zasady BHP. Podstawowy sprzęt, czynności oraz aparatura.2
T-L-2Mikroorganizmy osadu czynnego, określenie stanu osadu na podstawie obserwacji mikroskopowej.3
T-L-3Badanie zdolności metabolicznych drobnoustrojów. Biodegradacja różnych polimerów organicznych.3
T-L-4Izolacja z gleby mikroorganizmów zdolnych do biodegradacji substancji ropopochodnych4
T-L-5Biopreparaty w rolnictwie, doświadczenie wazonowe skuteczności biopreparatów3
15
wykłady
T-W-1Biotechnologia - rola i zadania w środwisku2
T-W-2Biodegradacja substancji naturalnych i ksenobiotyków w środowisku.2
T-W-3Skrining drobnoustrojów do wykorzystania w biotechnologii środowiskowej2
T-W-4Optymalizacja szczepów. Bioprepraty mikrobiologiczne2
T-W-5Bakterie jako czynniki biologicznej ochrony roślin i plonowania4
T-W-6Rekultywacja gleb skażonych z wykorzystaniem metod mikrobiologicznych. Biodegradacja substancji ropopochodnych i pestycydów w środowisku wraz z oceną ekotoksykologiczną2
T-W-7Biofiltracja powietrza, gazy odlotowe (zanieczyszczenia przemysłowe)3
T-W-8Technologie zmierzające do wprowadzenia podatnych na biodegradację tworzyw.3
20

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
ćwiczenia audytoryjne
A-A-1uczestnictwo w zajęciach15
A-A-2konsultacje z prowadzącym2
A-A-3przygotowanie do zaliczenia13
30
laboratoria
A-L-1uczestnictwo w zajęciach15
A-L-2Przygotowanie do zaliczenia7
A-L-3Konsultacje z prowadzącym2
A-L-4przygotowanie do zajęć laboratoryjnych6
30
wykłady
A-W-1Uczestnictwo w wykładach20
A-W-2przygotowanie do zalczenia8
A-W-3konsultacje z prowadzącym2
30

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1multimedialny wykład informacyjny
M-2dyskusja dydaktyczna
M-3ćwiczenie laboratoryjne

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena podsumowująca: zaliczenie pisemne
S-2Ocena formująca: ocena pracy laboratoryjnej

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
OS_1A_D07_W01
Student posiada wiedzę z zakresu praktycznego wykorzystania mikroorganizmów w biotechnologii środwiskowej. Zna podstawowe techniki biologicznego oczyszczania matryc środowiskowch z ksenobiotyków.
OS_1A_W07, OS_1A_W08, OS_1A_W11C-1T-A-3, T-A-4, T-A-2, T-A-1, T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-8, T-W-7, T-W-6M-1, M-3S-1

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
OS_1A_D07_U01
Student posiada umiejętność doboru właściwych metod biologicznej utylizacji zanieczyszczeń w zależności od rodzaju ksenobiotyków. Potrafi samodzienie interpretować wyniki badań aktywności biodegradacyjnej mikroorganizmów.
OS_1A_U01C-2T-W-4, T-W-6, T-L-2, T-L-1, T-L-3, T-L-4M-1, M-3, M-2S-1, S-2

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
OS_1A_D07_K01
Student ma świadomość korzyści wynikajacych ze stosowania metod biologicznych w oczyszczaniu środowiska z zanieczyszczeń. Jest odpowiedzilny za bezpeczeństwo i właściwy przebieg pracy w grupie.
OS_1A_K02C-1, C-2T-A-3, T-A-4, T-A-2, T-A-1, T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-8, T-W-7, T-W-6, T-L-1M-1, M-3, M-2S-1, S-2

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
OS_1A_D07_W01
Student posiada wiedzę z zakresu praktycznego wykorzystania mikroorganizmów w biotechnologii środwiskowej. Zna podstawowe techniki biologicznego oczyszczania matryc środowiskowch z ksenobiotyków.
2,0Student nieposiada podstawowej wiedzę z zakresu biotechnologii środowiska
3,0Student posiada podstawową wiedzę z zakresu z biotechnologii środowiska
3,5Student posiada podstawową wiedzę z zakresu z biotechnologii środowiska
4,0Student posiada poszerzoną wiedzę z zakresu z biotechnologii środowiska
4,5Student posiada poszerzoną wiedzę z zakresu z biotechnologii środowiska
5,0Student posiada szeroką wiedzę z zakresu z biotechnologii środowiska

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
OS_1A_D07_U01
Student posiada umiejętność doboru właściwych metod biologicznej utylizacji zanieczyszczeń w zależności od rodzaju ksenobiotyków. Potrafi samodzienie interpretować wyniki badań aktywności biodegradacyjnej mikroorganizmów.
2,0
3,0Student posiada niewielkie umiejętności w zakresie oceny aktywności mikroorganizmów i poencjalnego ich wykorzystania w biotechnologii środowiska
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
OS_1A_D07_K01
Student ma świadomość korzyści wynikajacych ze stosowania metod biologicznych w oczyszczaniu środowiska z zanieczyszczeń. Jest odpowiedzilny za bezpeczeństwo i właściwy przebieg pracy w grupie.
2,0
3,0Student biernie uczestniczy w pracy grupowej, nie podejmuje własnej inicjatywy, wykazuje się bardzo małym stopniem odpowiedzialności i sumienności w zdobywaniu wiedzy i jej praktycznym wykorzystaniu, ma ograniczoną świadomość o roli biotechnologii w dziedzinie ochrony środowska.
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. Chmiel A., Biotechnologia podstawy mikrobiologiczne i biochemiczne, PWN, 1998
  2. Długoński J., Biotechnologia mikrobiologiczna, Wyd.UŁ.Łódz, 1997
  3. Błaszczyk M., Mikroorganizmy w ochronie środowiska, PWN, 2007
  4. Bielecki S., Perspektywy i kierunki rozwoju biotechnologii w Polsce do 2013r., Biotechnologia nr 3., 2006
  5. Kołwzan B., Bioremedjacja gleb skażonych produktami naftowymi wraz z ocena ekotoksykologiczną, Wroc. Prace Naukowe Instytutu Ochrony Środowiska., 2005
  6. Singleton P., Bakterie w biologii, biotechnologii i medycynie, PWN, 2000
  7. Bednarski W., Fiedurka J., Podstawy biotechnologii przemysłowej, WNT, 2007
  8. Jędraczak A., Biologiczne przetwarzanie odpadów, WN PWN, 2007
  9. Lemański J. F., Zabawa S., Odpady chemiczne i naftowe odpady niebezpieczne, Polskie Zrzeszenie Inżynierów i Techników Sanitarnych, 2001

Literatura dodatkowa

  1. Paul. E. A., Clark E, Mikrobiologia i biochemia gleb, Wyd. UMCS, 2000
  2. Kunicki – Goldfinger W. J. H, Życie bakterii, PWN, 2008
  3. Z. Libudzisz, K. Kowal, Mikrobiologia techniczna, Wyd. PŁ., 2000

Treści programowe - ćwiczenia audytoryjne

KODTreść programowaGodziny
T-A-1Opracowanie procesu biotechnologicznego ze szczególnym uwzględnieniem etapu poszukiwania organizmu producenckiego i etapu opracowania samego procesu głównego. Konstruowanie szczepionek na drodze tradycyjnej i rekombinacji genetycznej.5
T-A-2Wektorowe i bezwektorowe metody transformacji genetycznej mikroorganizmów i roślin. Najważniejsze kierunki modyfikacji genetycznej roślin, unormowania prawne w Europie i w Polsce.4
T-A-3Regulacja metabolizmu mikroorganizmów z przykładami nadprodukcji wybranych związków organicznych.3
T-A-4Pozyskiwanie, ulepszanie i przechowywanie szczepów przemysłowych.3
15

Treści programowe - laboratoria

KODTreść programowaGodziny
T-L-1Regulamin pracowni mikrobiologicznej i zasady BHP. Podstawowy sprzęt, czynności oraz aparatura.2
T-L-2Mikroorganizmy osadu czynnego, określenie stanu osadu na podstawie obserwacji mikroskopowej.3
T-L-3Badanie zdolności metabolicznych drobnoustrojów. Biodegradacja różnych polimerów organicznych.3
T-L-4Izolacja z gleby mikroorganizmów zdolnych do biodegradacji substancji ropopochodnych4
T-L-5Biopreparaty w rolnictwie, doświadczenie wazonowe skuteczności biopreparatów3
15

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1Biotechnologia - rola i zadania w środwisku2
T-W-2Biodegradacja substancji naturalnych i ksenobiotyków w środowisku.2
T-W-3Skrining drobnoustrojów do wykorzystania w biotechnologii środowiskowej2
T-W-4Optymalizacja szczepów. Bioprepraty mikrobiologiczne2
T-W-5Bakterie jako czynniki biologicznej ochrony roślin i plonowania4
T-W-6Rekultywacja gleb skażonych z wykorzystaniem metod mikrobiologicznych. Biodegradacja substancji ropopochodnych i pestycydów w środowisku wraz z oceną ekotoksykologiczną2
T-W-7Biofiltracja powietrza, gazy odlotowe (zanieczyszczenia przemysłowe)3
T-W-8Technologie zmierzające do wprowadzenia podatnych na biodegradację tworzyw.3
20

Formy aktywności - ćwiczenia audytoryjne

KODForma aktywnościGodziny
A-A-1uczestnictwo w zajęciach15
A-A-2konsultacje z prowadzącym2
A-A-3przygotowanie do zaliczenia13
30
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta

Formy aktywności - laboratoria

KODForma aktywnościGodziny
A-L-1uczestnictwo w zajęciach15
A-L-2Przygotowanie do zaliczenia7
A-L-3Konsultacje z prowadzącym2
A-L-4przygotowanie do zajęć laboratoryjnych6
30
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1Uczestnictwo w wykładach20
A-W-2przygotowanie do zalczenia8
A-W-3konsultacje z prowadzącym2
30
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięOS_1A_D07_W01Student posiada wiedzę z zakresu praktycznego wykorzystania mikroorganizmów w biotechnologii środwiskowej. Zna podstawowe techniki biologicznego oczyszczania matryc środowiskowch z ksenobiotyków.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOS_1A_W07Zna podstawy metod, technik technologii pozwalających kształtować potencjał przyrody w celu poprawy jakości życia człowieka. Zna narzędzia i materiały pozwalające wykorzystać i kształtować potencjał przyrody w celu poprawy jakości życia człowieka. Rozróżnia typowe technologie inżynierskie w zakresie ochrony i kształtowania środowiska.
OS_1A_W08Ma wiedzę o roli i znaczeniu środowiska przyrodniczego, zna zasady zrównoważonego użytkowania środowiska z uwzględnieniem dbałości o różnorodność biologiczną oraz ma wiedzę o zagrożeniach środowiska przyrodniczego. Zna typowe technologie inżynierskie w zakresie ochrony i kształtowania środowiska.
OS_1A_W11Zna naturalne i antropogeniczne źródła oraz cykle pierwiastków biogenicznych w środowisku
Cel przedmiotuC-1Zdobycie wiedzy o różnokierunkowym wykorzystaniu mikroorganizmów (procesów biochemicznych) do oczyszczania środowiska z zanieczyszeń. Znajomość technik bioremediacji matryc środowiskowych.
Treści programoweT-A-3Regulacja metabolizmu mikroorganizmów z przykładami nadprodukcji wybranych związków organicznych.
T-A-4Pozyskiwanie, ulepszanie i przechowywanie szczepów przemysłowych.
T-A-2Wektorowe i bezwektorowe metody transformacji genetycznej mikroorganizmów i roślin. Najważniejsze kierunki modyfikacji genetycznej roślin, unormowania prawne w Europie i w Polsce.
T-A-1Opracowanie procesu biotechnologicznego ze szczególnym uwzględnieniem etapu poszukiwania organizmu producenckiego i etapu opracowania samego procesu głównego. Konstruowanie szczepionek na drodze tradycyjnej i rekombinacji genetycznej.
T-W-1Biotechnologia - rola i zadania w środwisku
T-W-2Biodegradacja substancji naturalnych i ksenobiotyków w środowisku.
T-W-3Skrining drobnoustrojów do wykorzystania w biotechnologii środowiskowej
T-W-4Optymalizacja szczepów. Bioprepraty mikrobiologiczne
T-W-5Bakterie jako czynniki biologicznej ochrony roślin i plonowania
T-W-8Technologie zmierzające do wprowadzenia podatnych na biodegradację tworzyw.
T-W-7Biofiltracja powietrza, gazy odlotowe (zanieczyszczenia przemysłowe)
T-W-6Rekultywacja gleb skażonych z wykorzystaniem metod mikrobiologicznych. Biodegradacja substancji ropopochodnych i pestycydów w środowisku wraz z oceną ekotoksykologiczną
Metody nauczaniaM-1multimedialny wykład informacyjny
M-3ćwiczenie laboratoryjne
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: zaliczenie pisemne
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Student nieposiada podstawowej wiedzę z zakresu biotechnologii środowiska
3,0Student posiada podstawową wiedzę z zakresu z biotechnologii środowiska
3,5Student posiada podstawową wiedzę z zakresu z biotechnologii środowiska
4,0Student posiada poszerzoną wiedzę z zakresu z biotechnologii środowiska
4,5Student posiada poszerzoną wiedzę z zakresu z biotechnologii środowiska
5,0Student posiada szeroką wiedzę z zakresu z biotechnologii środowiska
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięOS_1A_D07_U01Student posiada umiejętność doboru właściwych metod biologicznej utylizacji zanieczyszczeń w zależności od rodzaju ksenobiotyków. Potrafi samodzienie interpretować wyniki badań aktywności biodegradacyjnej mikroorganizmów.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOS_1A_U01Posiada umiejętność wyszukiwania, zrozumienia, analizy i wykorzystywania potrzebnych informacji pochodzących z różnych źródeł i wykorzystuje je w uczeniu się przez całe życie. Potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich, posiada umiejętność stosowania metod analitycznych, symulacyjnych oraz eksperymentalnych.
Cel przedmiotuC-2Nabycie umiejętności samodzielnego interpretowania wyników badań oceniających aktywność biodegradacyjną mikroorganizmów i wskazanie potencjalnego zastosowania bioprocesów. Uświadomienie pozytywnej roli mikroorganizmów środowiskowych zarówno tych naturalnie występujących, jak i stosowanych w biopreparatach.
Treści programoweT-W-4Optymalizacja szczepów. Bioprepraty mikrobiologiczne
T-W-6Rekultywacja gleb skażonych z wykorzystaniem metod mikrobiologicznych. Biodegradacja substancji ropopochodnych i pestycydów w środowisku wraz z oceną ekotoksykologiczną
T-L-2Mikroorganizmy osadu czynnego, określenie stanu osadu na podstawie obserwacji mikroskopowej.
T-L-1Regulamin pracowni mikrobiologicznej i zasady BHP. Podstawowy sprzęt, czynności oraz aparatura.
T-L-3Badanie zdolności metabolicznych drobnoustrojów. Biodegradacja różnych polimerów organicznych.
T-L-4Izolacja z gleby mikroorganizmów zdolnych do biodegradacji substancji ropopochodnych
Metody nauczaniaM-1multimedialny wykład informacyjny
M-3ćwiczenie laboratoryjne
M-2dyskusja dydaktyczna
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: zaliczenie pisemne
S-2Ocena formująca: ocena pracy laboratoryjnej
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student posiada niewielkie umiejętności w zakresie oceny aktywności mikroorganizmów i poencjalnego ich wykorzystania w biotechnologii środowiska
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięOS_1A_D07_K01Student ma świadomość korzyści wynikajacych ze stosowania metod biologicznych w oczyszczaniu środowiska z zanieczyszczeń. Jest odpowiedzilny za bezpeczeństwo i właściwy przebieg pracy w grupie.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOS_1A_K02Jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo pracy własnej i innych. Potrafi zorganizować pracę w grupie. Przestrzega zasad etyki przy zbieraniu i opisywaniu potrzebnych danych
Cel przedmiotuC-1Zdobycie wiedzy o różnokierunkowym wykorzystaniu mikroorganizmów (procesów biochemicznych) do oczyszczania środowiska z zanieczyszeń. Znajomość technik bioremediacji matryc środowiskowych.
C-2Nabycie umiejętności samodzielnego interpretowania wyników badań oceniających aktywność biodegradacyjną mikroorganizmów i wskazanie potencjalnego zastosowania bioprocesów. Uświadomienie pozytywnej roli mikroorganizmów środowiskowych zarówno tych naturalnie występujących, jak i stosowanych w biopreparatach.
Treści programoweT-A-3Regulacja metabolizmu mikroorganizmów z przykładami nadprodukcji wybranych związków organicznych.
T-A-4Pozyskiwanie, ulepszanie i przechowywanie szczepów przemysłowych.
T-A-2Wektorowe i bezwektorowe metody transformacji genetycznej mikroorganizmów i roślin. Najważniejsze kierunki modyfikacji genetycznej roślin, unormowania prawne w Europie i w Polsce.
T-A-1Opracowanie procesu biotechnologicznego ze szczególnym uwzględnieniem etapu poszukiwania organizmu producenckiego i etapu opracowania samego procesu głównego. Konstruowanie szczepionek na drodze tradycyjnej i rekombinacji genetycznej.
T-W-1Biotechnologia - rola i zadania w środwisku
T-W-2Biodegradacja substancji naturalnych i ksenobiotyków w środowisku.
T-W-3Skrining drobnoustrojów do wykorzystania w biotechnologii środowiskowej
T-W-4Optymalizacja szczepów. Bioprepraty mikrobiologiczne
T-W-5Bakterie jako czynniki biologicznej ochrony roślin i plonowania
T-W-8Technologie zmierzające do wprowadzenia podatnych na biodegradację tworzyw.
T-W-7Biofiltracja powietrza, gazy odlotowe (zanieczyszczenia przemysłowe)
T-W-6Rekultywacja gleb skażonych z wykorzystaniem metod mikrobiologicznych. Biodegradacja substancji ropopochodnych i pestycydów w środowisku wraz z oceną ekotoksykologiczną
T-L-1Regulamin pracowni mikrobiologicznej i zasady BHP. Podstawowy sprzęt, czynności oraz aparatura.
Metody nauczaniaM-1multimedialny wykład informacyjny
M-3ćwiczenie laboratoryjne
M-2dyskusja dydaktyczna
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: zaliczenie pisemne
S-2Ocena formująca: ocena pracy laboratoryjnej
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student biernie uczestniczy w pracy grupowej, nie podejmuje własnej inicjatywy, wykazuje się bardzo małym stopniem odpowiedzialności i sumienności w zdobywaniu wiedzy i jej praktycznym wykorzystaniu, ma ograniczoną świadomość o roli biotechnologii w dziedzinie ochrony środowska.
3,5
4,0
4,5
5,0