Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Ekonomiczny - Ekonomia (S2)
specjalność: Gospodarowanie kapitałem ludzkim

Sylabus przedmiotu Analiza logistyczna firm:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Ekonomia
Forma studiów studia stacjonarne Poziom drugiego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta magister
Obszary studiów nauki społeczne
Profil ogólnoakademicki
Moduł
Przedmiot Analiza logistyczna firm
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Analizy Systemowej i Marketingu
Nauczyciel odpowiedzialny Agnieszka Barczak <agnieszka.barczak@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele Beata Szczecińska <Beata.Szczecinska@zut.edu.pl>
ECTS (planowane) 1,0 ECTS (formy) 1,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny 6 Grupa obieralna 1

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
projektyP3 15 1,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Student powinien posiadać podstawową wiedzę z zakresu logistyki, mikroekonomii, analizy wskaźnikowej, prognozowania.
W-2Student posiada umiejętności wykorzystania wiedzy teoretycznej w praktyce.
W-3Kompetencje do uzupełniania i doskonalenia nabytej wiedzy i umiejętności.

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Zaznajomienie sutdentów z pojęciami z zakresu analizy logistycznej w przedsiębiorstwie w podstawowych podsystemach logistycznych tj. zaopatrzenie, produkcja i dystrybucja.
C-2Przedstawienie problemów gospodarowania zapasami w magazynie.
C-3Ukształtowanie umiejętności modelowania przepływów zasobów na przykładnie systemu DRP.

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
projekty
T-P-1Logistyka - definicja, istota i rola w przedsiębiorstwie2
T-P-2Proces zaopatrzenia przedsiębiorstwa a analiza logistyczna gospodarowania materiałami2
T-P-3Proces produkcyjny - analiza logistyczna zarządzania materiałami w przedsiębiorstwie2
T-P-4Logistyczna analiza sfery dystrybucyjnej.2
T-P-5Praktyczne wykorzystanie logistyki w przedsiębiorstwie na przykładzie sterowania zapasami2
T-P-6Zarządzanie zapasami - analiza kosztów magazynowych oraz organizacja ewidencji materiałowej2
T-P-7Stosowanie rozwiązań logistyki w przedsiębiorstwach - wybrane trendy i strategie2
T-P-8Praca zaliczeniowa składająca się z 2 części, tj. teoretycznej - test jednokrotnego wyboru oraz praktycznej - zadania.1
15

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
projekty
A-P-1Uczestnictwo w zajęciach projektowych15
A-P-2Praktyczne wykorzystanie wiedzy teoretycznej5
A-P-3Przygotowanie do zaliczenia przedmiotu5
A-P-4Zaznajomienie z literaturą5
30

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Metody podające (wykład informacyjny, objaśnianie i wyjaśnianie)
M-2Metody problemowe (wykład problemowy, wykład konwersatoryjny, metody aktywizujące np. metoda przypadków)
M-3Metody praktyczne (ćwiczenia przedmiotowe)

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena podsumowująca: Na koniec semestru praca zaliczeniowa polegająca na stworzeniu projektu w oparciu o dane rzeczywiste z wykorzystaniem poznanych metod

Zamierzone efekty kształcenia - wiedza

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
E_2A_O1_W01
Posiadanie wiedzy z zakresu analizy logistycznej w przedsiębiorstwie w podstawowych podsystemach logistycznych tj. zaopatrzenie, produkcja i dystrybucja.
E_2A_W01, E_2A_W03, E_2A_W06, E_2A_W08, E_2A_W15C-1T-P-2, T-P-3, T-P-4, T-P-1M-1, M-2S-1
E_2A_O1_W02
Znajomość problemów gospodarowania zapasami w magazynie.
E_2A_W01, E_2A_W03, E_2A_W06, E_2A_W08, E_2A_W15C-2T-P-5, T-P-6, T-P-7M-1, M-2S-1

Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
E_2A_O1_U01
Umiejętność modelowania przepływów zasobów na przykładzie systemu DRP.
E_2A_U01, E_2A_U02, E_2A_U03, E_2A_U04, E_2A_U11, E_2A_U18C-3T-P-2, T-P-3, T-P-4, T-P-5, T-P-6, T-P-7, T-P-1M-2, M-3S-1

Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
E_2A_O09_K01
Myślenie i działanie w sposób przedsiębiorczy oraz uwzględnianie aspektów rozwoju zrównoważonego w działaniach podejmowanych w zakresie mikrologistyki
E_2A_K07, E_2A_K06C-1, C-2, C-3T-P-8, T-P-2, T-P-3, T-P-4, T-P-5, T-P-6, T-P-7, T-P-1M-1, M-2, M-3S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
E_2A_O1_W01
Posiadanie wiedzy z zakresu analizy logistycznej w przedsiębiorstwie w podstawowych podsystemach logistycznych tj. zaopatrzenie, produkcja i dystrybucja.
2,0Nie posiada wiedzy z zakresu analizy logistycznej w podstawowych podsystemach logistycznych
3,0Posiada podstawową wiedzę z zakresu analizy logistycznej w podstawowych podsystemach logistycznych
3,5Posiada ogólną wiedzę z zakresu analizy logistycznej w podstawowych podsystemach logistycznych
4,0Posiada pełną wiedzę z zakresu analizy logistycznej w podstawowych podsystemach logistycznych
4,5Posiada pełną wiedzę z zakresu analizy logistycznej w podstawowych podsystemach logistycznych przedstawioną na zajęciach oraz dodatkową wiedzę z literatury podstawowej
5,0Posiada pełną wiedzę z zakresu analizy logistycznej w podstawowych podsystemach logistycznych przedstawioną na zajęciach oraz dodatkową wiedzę z literatury podstawowej i uzupełniającej
E_2A_O1_W02
Znajomość problemów gospodarowania zapasami w magazynie.
2,0Brak znajomości problemów gospodarowania zapasami w magazynie.
3,0Podstawowa znajomość problemów gospodarowania zapasami w magazynie.
3,5Ogólna znajomość problemów gospodarowania zapasami w magazynie.
4,0Pełna znajomość problemów gospodarowania zapasami w magazynie.
4,5Pełna znajomość problemów gospodarowania zapasami w magazynie oraz wiedza dodatkowa z zakresu literatury podstawowej.
5,0Pełna znajomość problemów gospodarowania zapasami w magazynie oraz wiedza dodatkowa z zakresu literatury podstawowej i uzupełniającej.

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
E_2A_O1_U01
Umiejętność modelowania przepływów zasobów na przykładzie systemu DRP.
2,0Nie posiada umiejętności modelowania przepływów zasobów.
3,0Posiada podstawowe umiejętności modelowania przepływów zasobów.
3,5Posiada większość umiejętności modelowania przepływów zasobów.
4,0Posiada wszystkie umiejętności modelowania przepływów zasobów.
4,5Posiada wszystkie umiejętności modelowania przepływów zasobów oraz dodatkowe umiejętności nabyte we własnym zakresie na bazie literatury podstawowej.
5,0Doskonale opanował wszystkie umiejętności modelowania przepływów zasobów, umiejętności opiera na szerokiej wiedzy teoretycznej wykraczającej poza zagadnienia przedstawione na zajęciach.

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
E_2A_O09_K01
Myślenie i działanie w sposób przedsiębiorczy oraz uwzględnianie aspektów rozwoju zrównoważonego w działaniach podejmowanych w zakresie mikrologistyki
2,0Student nie myśli i nie działa w sposób przedsiębiorczy oraz nie uwzględnia aspektów rozwoju zrównoważonego w działaniach podejmowanych w zakresie mikrologistyki
3,0Student myśli i działa w sposób przedsiębiorczy oraz uwzględnia aspekty rozwoju zrównoważonego w działaniach podejmowanych w zakresie mikrologistyki w stopniu dostatecznym
3,5Student myśli i działa w sposób przedsiębiorczy oraz uwzględnia aspekty rozwoju zrównoważonego w działaniach podejmowanych w zakresie mikrologistyki w stopniu więcej niż dostatecznym
4,0Student myśli i działa w sposób przedsiębiorczy oraz uwzględnia aspekty rozwoju zrównoważonego w działaniach podejmowanych w zakresie mikrologistyki w stopniu dobrym
4,5Student myśli i działa w sposób przedsiębiorczy oraz uwzględnia aspekty rozwoju zrównoważonego w działaniach podejmowanych w zakresie mikrologistyki w stopniu więcej niż dobrym
5,0Student myśli i działa w sposób przedsiębiorczy oraz uwzględnia aspekty rozwoju zrównoważonego w działaniach podejmowanych w zakresie mikrologistyki w stopniu bardzo dobrym

Literatura podstawowa

  1. Szpon J., Analiza logistyczna przedsiębiorstwie (wydanie II poprawione), SNIGiR, Szczecin, 2006
  2. Szpon J., Dembińska-Cyran I., Wiktorowska-Jasik A., Podstawy Logistyki, SNIGiR, Szczecin, 2005
  3. Blaik P., Logistyka, PWE, Warszawa, 1996

Literatura dodatkowa

  1. Gołembska E., Kompendium wiedzy o logistyce, PWN, Warszawa, 2000
  2. Christopher M., Logistics and Supply Chain Management, Prentice Hall, Londyn, 2005
  3. Pfohl H.Ch., Zarządzanie logistyką, HiM, Poznań, 1998

Treści programowe - projekty

KODTreść programowaGodziny
T-P-1Logistyka - definicja, istota i rola w przedsiębiorstwie2
T-P-2Proces zaopatrzenia przedsiębiorstwa a analiza logistyczna gospodarowania materiałami2
T-P-3Proces produkcyjny - analiza logistyczna zarządzania materiałami w przedsiębiorstwie2
T-P-4Logistyczna analiza sfery dystrybucyjnej.2
T-P-5Praktyczne wykorzystanie logistyki w przedsiębiorstwie na przykładzie sterowania zapasami2
T-P-6Zarządzanie zapasami - analiza kosztów magazynowych oraz organizacja ewidencji materiałowej2
T-P-7Stosowanie rozwiązań logistyki w przedsiębiorstwach - wybrane trendy i strategie2
T-P-8Praca zaliczeniowa składająca się z 2 części, tj. teoretycznej - test jednokrotnego wyboru oraz praktycznej - zadania.1
15

Formy aktywności - projekty

KODForma aktywnościGodziny
A-P-1Uczestnictwo w zajęciach projektowych15
A-P-2Praktyczne wykorzystanie wiedzy teoretycznej5
A-P-3Przygotowanie do zaliczenia przedmiotu5
A-P-4Zaznajomienie z literaturą5
30
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaE_2A_O1_W01Posiadanie wiedzy z zakresu analizy logistycznej w przedsiębiorstwie w podstawowych podsystemach logistycznych tj. zaopatrzenie, produkcja i dystrybucja.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówE_2A_W01Ma rozszerzoną wiedzę z zakresu ekonomii, jej miejscu w systemie nauk społecznych oraz powiązaniach z innymi dyscyplinami naukowymi
E_2A_W03Ma pogłębioną wiedzę na temat relacji między strukturami i instytucjami społecznymi w odniesieniu do wybranych struktur i instytucji społecznych i kategorii więzi społecznych lub wybranych kręgów kulturowych
E_2A_W06Zna w sposób pogłębiony wybrane metody i narzędzia opisu, w tym techniki pozyskiwania, przetwarzania i prezentacji danych oraz modelowania zjawisk i procesów społeczno-gospodarczych, a także identyfikowania rządzących nimi prawidłowości
E_2A_W08Ma pogłębioną wiedzę na temat wybranych systemów norm i reguł prawno-organizacyjnych warunkujących funkcjonowanie podmiotów gospodarczych i instytucji społecznych, ich natury i sposobów działania
E_2A_W15Zna zasady tworzenia i rozwoju form indywidualnej przedsiębiorczości wykorzystującej wiedzę z zakresu ekonomii
Cel przedmiotuC-1Zaznajomienie sutdentów z pojęciami z zakresu analizy logistycznej w przedsiębiorstwie w podstawowych podsystemach logistycznych tj. zaopatrzenie, produkcja i dystrybucja.
Treści programoweT-P-2Proces zaopatrzenia przedsiębiorstwa a analiza logistyczna gospodarowania materiałami
T-P-3Proces produkcyjny - analiza logistyczna zarządzania materiałami w przedsiębiorstwie
T-P-4Logistyczna analiza sfery dystrybucyjnej.
T-P-1Logistyka - definicja, istota i rola w przedsiębiorstwie
Metody nauczaniaM-1Metody podające (wykład informacyjny, objaśnianie i wyjaśnianie)
M-2Metody problemowe (wykład problemowy, wykład konwersatoryjny, metody aktywizujące np. metoda przypadków)
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Na koniec semestru praca zaliczeniowa polegająca na stworzeniu projektu w oparciu o dane rzeczywiste z wykorzystaniem poznanych metod
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Nie posiada wiedzy z zakresu analizy logistycznej w podstawowych podsystemach logistycznych
3,0Posiada podstawową wiedzę z zakresu analizy logistycznej w podstawowych podsystemach logistycznych
3,5Posiada ogólną wiedzę z zakresu analizy logistycznej w podstawowych podsystemach logistycznych
4,0Posiada pełną wiedzę z zakresu analizy logistycznej w podstawowych podsystemach logistycznych
4,5Posiada pełną wiedzę z zakresu analizy logistycznej w podstawowych podsystemach logistycznych przedstawioną na zajęciach oraz dodatkową wiedzę z literatury podstawowej
5,0Posiada pełną wiedzę z zakresu analizy logistycznej w podstawowych podsystemach logistycznych przedstawioną na zajęciach oraz dodatkową wiedzę z literatury podstawowej i uzupełniającej
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaE_2A_O1_W02Znajomość problemów gospodarowania zapasami w magazynie.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówE_2A_W01Ma rozszerzoną wiedzę z zakresu ekonomii, jej miejscu w systemie nauk społecznych oraz powiązaniach z innymi dyscyplinami naukowymi
E_2A_W03Ma pogłębioną wiedzę na temat relacji między strukturami i instytucjami społecznymi w odniesieniu do wybranych struktur i instytucji społecznych i kategorii więzi społecznych lub wybranych kręgów kulturowych
E_2A_W06Zna w sposób pogłębiony wybrane metody i narzędzia opisu, w tym techniki pozyskiwania, przetwarzania i prezentacji danych oraz modelowania zjawisk i procesów społeczno-gospodarczych, a także identyfikowania rządzących nimi prawidłowości
E_2A_W08Ma pogłębioną wiedzę na temat wybranych systemów norm i reguł prawno-organizacyjnych warunkujących funkcjonowanie podmiotów gospodarczych i instytucji społecznych, ich natury i sposobów działania
E_2A_W15Zna zasady tworzenia i rozwoju form indywidualnej przedsiębiorczości wykorzystującej wiedzę z zakresu ekonomii
Cel przedmiotuC-2Przedstawienie problemów gospodarowania zapasami w magazynie.
Treści programoweT-P-5Praktyczne wykorzystanie logistyki w przedsiębiorstwie na przykładzie sterowania zapasami
T-P-6Zarządzanie zapasami - analiza kosztów magazynowych oraz organizacja ewidencji materiałowej
T-P-7Stosowanie rozwiązań logistyki w przedsiębiorstwach - wybrane trendy i strategie
Metody nauczaniaM-1Metody podające (wykład informacyjny, objaśnianie i wyjaśnianie)
M-2Metody problemowe (wykład problemowy, wykład konwersatoryjny, metody aktywizujące np. metoda przypadków)
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Na koniec semestru praca zaliczeniowa polegająca na stworzeniu projektu w oparciu o dane rzeczywiste z wykorzystaniem poznanych metod
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Brak znajomości problemów gospodarowania zapasami w magazynie.
3,0Podstawowa znajomość problemów gospodarowania zapasami w magazynie.
3,5Ogólna znajomość problemów gospodarowania zapasami w magazynie.
4,0Pełna znajomość problemów gospodarowania zapasami w magazynie.
4,5Pełna znajomość problemów gospodarowania zapasami w magazynie oraz wiedza dodatkowa z zakresu literatury podstawowej.
5,0Pełna znajomość problemów gospodarowania zapasami w magazynie oraz wiedza dodatkowa z zakresu literatury podstawowej i uzupełniającej.
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaE_2A_O1_U01Umiejętność modelowania przepływów zasobów na przykładzie systemu DRP.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówE_2A_U01Potrafi wykorzystać zdobytą wiedzę naukową do interpretacji i wyjaśniania zjawisk społeczno-gospodarczych oraz wzajemnych relacji między nimi
E_2A_U02Potrafi zastosować wiedzę teoretyczną do opisu, analizowania i formułowania opinii na temat przyczyn i przebiegu konkretnych procesów i zjawisk społeczno-gospodarczych oraz dobierać dane i metody ich analizy
E_2A_U03Umie organizować pracę własną i zespołu, dostrzegać problemy i je rozwiązywać
E_2A_U04Potrafi zastosować narzędzia i metody pomiaru zjawisk rynkowych
E_2A_U11Samodzielnie proponuje rozwiązania konkretnych problemów i wskazuje w tym zakresie odpowiednie rozstrzygnięcia
E_2A_U18Potrafi weryfikować swoje działania ze względu na ich skutki ekonomiczno-finansowe, prawne i moralne
Cel przedmiotuC-3Ukształtowanie umiejętności modelowania przepływów zasobów na przykładnie systemu DRP.
Treści programoweT-P-2Proces zaopatrzenia przedsiębiorstwa a analiza logistyczna gospodarowania materiałami
T-P-3Proces produkcyjny - analiza logistyczna zarządzania materiałami w przedsiębiorstwie
T-P-4Logistyczna analiza sfery dystrybucyjnej.
T-P-5Praktyczne wykorzystanie logistyki w przedsiębiorstwie na przykładzie sterowania zapasami
T-P-6Zarządzanie zapasami - analiza kosztów magazynowych oraz organizacja ewidencji materiałowej
T-P-7Stosowanie rozwiązań logistyki w przedsiębiorstwach - wybrane trendy i strategie
T-P-1Logistyka - definicja, istota i rola w przedsiębiorstwie
Metody nauczaniaM-2Metody problemowe (wykład problemowy, wykład konwersatoryjny, metody aktywizujące np. metoda przypadków)
M-3Metody praktyczne (ćwiczenia przedmiotowe)
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Na koniec semestru praca zaliczeniowa polegająca na stworzeniu projektu w oparciu o dane rzeczywiste z wykorzystaniem poznanych metod
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Nie posiada umiejętności modelowania przepływów zasobów.
3,0Posiada podstawowe umiejętności modelowania przepływów zasobów.
3,5Posiada większość umiejętności modelowania przepływów zasobów.
4,0Posiada wszystkie umiejętności modelowania przepływów zasobów.
4,5Posiada wszystkie umiejętności modelowania przepływów zasobów oraz dodatkowe umiejętności nabyte we własnym zakresie na bazie literatury podstawowej.
5,0Doskonale opanował wszystkie umiejętności modelowania przepływów zasobów, umiejętności opiera na szerokiej wiedzy teoretycznej wykraczającej poza zagadnienia przedstawione na zajęciach.
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaE_2A_O09_K01Myślenie i działanie w sposób przedsiębiorczy oraz uwzględnianie aspektów rozwoju zrównoważonego w działaniach podejmowanych w zakresie mikrologistyki
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówE_2A_K07Uwzględniania aspektów rozwoju zrównoważonego w podejmowanych działaniach
E_2A_K06Myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy
Cel przedmiotuC-1Zaznajomienie sutdentów z pojęciami z zakresu analizy logistycznej w przedsiębiorstwie w podstawowych podsystemach logistycznych tj. zaopatrzenie, produkcja i dystrybucja.
C-2Przedstawienie problemów gospodarowania zapasami w magazynie.
C-3Ukształtowanie umiejętności modelowania przepływów zasobów na przykładnie systemu DRP.
Treści programoweT-P-8Praca zaliczeniowa składająca się z 2 części, tj. teoretycznej - test jednokrotnego wyboru oraz praktycznej - zadania.
T-P-2Proces zaopatrzenia przedsiębiorstwa a analiza logistyczna gospodarowania materiałami
T-P-3Proces produkcyjny - analiza logistyczna zarządzania materiałami w przedsiębiorstwie
T-P-4Logistyczna analiza sfery dystrybucyjnej.
T-P-5Praktyczne wykorzystanie logistyki w przedsiębiorstwie na przykładzie sterowania zapasami
T-P-6Zarządzanie zapasami - analiza kosztów magazynowych oraz organizacja ewidencji materiałowej
T-P-7Stosowanie rozwiązań logistyki w przedsiębiorstwach - wybrane trendy i strategie
T-P-1Logistyka - definicja, istota i rola w przedsiębiorstwie
Metody nauczaniaM-1Metody podające (wykład informacyjny, objaśnianie i wyjaśnianie)
M-2Metody problemowe (wykład problemowy, wykład konwersatoryjny, metody aktywizujące np. metoda przypadków)
M-3Metody praktyczne (ćwiczenia przedmiotowe)
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Na koniec semestru praca zaliczeniowa polegająca na stworzeniu projektu w oparciu o dane rzeczywiste z wykorzystaniem poznanych metod
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Student nie myśli i nie działa w sposób przedsiębiorczy oraz nie uwzględnia aspektów rozwoju zrównoważonego w działaniach podejmowanych w zakresie mikrologistyki
3,0Student myśli i działa w sposób przedsiębiorczy oraz uwzględnia aspekty rozwoju zrównoważonego w działaniach podejmowanych w zakresie mikrologistyki w stopniu dostatecznym
3,5Student myśli i działa w sposób przedsiębiorczy oraz uwzględnia aspekty rozwoju zrównoważonego w działaniach podejmowanych w zakresie mikrologistyki w stopniu więcej niż dostatecznym
4,0Student myśli i działa w sposób przedsiębiorczy oraz uwzględnia aspekty rozwoju zrównoważonego w działaniach podejmowanych w zakresie mikrologistyki w stopniu dobrym
4,5Student myśli i działa w sposób przedsiębiorczy oraz uwzględnia aspekty rozwoju zrównoważonego w działaniach podejmowanych w zakresie mikrologistyki w stopniu więcej niż dobrym
5,0Student myśli i działa w sposób przedsiębiorczy oraz uwzględnia aspekty rozwoju zrównoważonego w działaniach podejmowanych w zakresie mikrologistyki w stopniu bardzo dobrym