Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)

Sylabus przedmiotu Logistics:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Wymiana międzynarodowa
Forma studiów studia stacjonarne Poziom drugiego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów
Profil
Moduł
Przedmiot Logistics
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Logistyki i Ekonomiki Transportu
Nauczyciel odpowiedzialny Ludmiła Filina-Dawidowicz <Ludmila.Filina@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 6,0 ECTS (formy) 6,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język angielski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
wykładyW1 30 3,00,50zaliczenie
ćwiczenia audytoryjneA1 30 3,00,50zaliczenie

Wymagania wstępne

dla tego przedmiotu nie są określone wymagania wstępne

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1To learn basic concepts of logistics. To foster critical thinking when choosing logistic services.

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
ćwiczenia audytoryjne
T-A-1The essence of logistics. System and process approaches in logistics. Logistics systems structure. Supply, production and distribution of goods. Logistics chains creation. Infrastructure of logistic processes. Inventory management. Types of logistic services. Logistic centers. Logistic service of customer.30
30
wykłady
T-W-1The essence of logistics.2
T-W-2System and process approaches in logistics.2
T-W-3Logistics systems structure.2
T-W-4Supply, production and distribution of goods.6
T-W-5Logistics chains creation.2
T-W-6Infrastructure of logistic processes.4
T-W-7Inventory management.4
T-W-8Types of logistic services.2
T-W-9Logistic centers.2
T-W-10Logistic service of customer.2
T-W-11Knowlege evaluation.2
30

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
ćwiczenia audytoryjne
A-A-1Participation in classes30
A-A-2Self-study25
A-A-3Preparation of homework35
90
wykłady
A-W-1Participation in classes30
A-W-2Self-study35
A-W-3Preparation to knowledge evaluation25
90

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

dla tego przedmiotu nie są określone metody nauczania ani narzędzia dydaktyczne

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena podsumowująca: Lectures: final exam.
S-2Ocena formująca: Exercises: continuous assessment of student’s work during the classes.

Zamierzone efekty kształcenia - wiedza

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WTMiT_2-_??_W01
On successful completion of this lecture, students will be able to know basic concepts of logistics.

Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WTMiT_2-_??_U01
On successful completion of this lecture, students will be able to apply knowledge to ddifferent phases of logistic service, design a simple logistic chain, make critical analysis of logistic services selection.

Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WTMiT_2-_??_K01
Improvement of social and personal competencies including self-awareness, self-management, social awareness, relationship skills, responsible decision-making.

Literatura podstawowa

  1. Christopher M., Logistics & Supply Chain Management, FT Publishing International, 2016
  2. Mangan J., Lalwani Ch. L., Global Logistics and Supply Chain Management, John Wiley & Sons Inc., 2016
  3. Grant D. B., Wong Ch. Y., Trautrims A., Sustainable Logistics and Supply Chain Management: Principles and Practices for Sustainable Operations and Management, Kogan Page Ltd., 2017

Literatura dodatkowa

  1. Monios J., Bergqvist R. (eds.), Intermodal Freight Transport and Logistics, CRC Press, 2017

Treści programowe - ćwiczenia audytoryjne

KODTreść programowaGodziny
T-A-1The essence of logistics. System and process approaches in logistics. Logistics systems structure. Supply, production and distribution of goods. Logistics chains creation. Infrastructure of logistic processes. Inventory management. Types of logistic services. Logistic centers. Logistic service of customer.30
30

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1The essence of logistics.2
T-W-2System and process approaches in logistics.2
T-W-3Logistics systems structure.2
T-W-4Supply, production and distribution of goods.6
T-W-5Logistics chains creation.2
T-W-6Infrastructure of logistic processes.4
T-W-7Inventory management.4
T-W-8Types of logistic services.2
T-W-9Logistic centers.2
T-W-10Logistic service of customer.2
T-W-11Knowlege evaluation.2
30

Formy aktywności - ćwiczenia audytoryjne

KODForma aktywnościGodziny
A-A-1Participation in classes30
A-A-2Self-study25
A-A-3Preparation of homework35
90
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1Participation in classes30
A-W-2Self-study35
A-W-3Preparation to knowledge evaluation25
90
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaWM-WTMiT_2-_??_W01On successful completion of this lecture, students will be able to know basic concepts of logistics.
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaWM-WTMiT_2-_??_U01On successful completion of this lecture, students will be able to apply knowledge to ddifferent phases of logistic service, design a simple logistic chain, make critical analysis of logistic services selection.
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaWM-WTMiT_2-_??_K01Improvement of social and personal competencies including self-awareness, self-management, social awareness, relationship skills, responsible decision-making.