Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)

Sylabus przedmiotu Piping Systems:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Wymiana międzynarodowa
Forma studiów studia stacjonarne Poziom drugiego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów
Profil
Moduł
Przedmiot Piping Systems
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Zakład Projektowania Jachtów i Statków
Nauczyciel odpowiedzialny Andrzej Banaszek <Andrzej.Banaszek@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 6,0 ECTS (formy) 6,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język angielski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
ćwiczenia audytoryjneA2 30 3,00,50zaliczenie
wykładyW2 30 3,00,50zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Basic mechanics, basic structural strength

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1The Learner after of learning process should be able to demonstrate of knowledgement refer to types of piping systems mounted on board of ships, basic elements os structure of a/m systems, material, pumps, valves, flow characteristics, procedures. Should be able to calculations of main piping systems, elements and to design of basic ship piping systems comply with international regulations and rules

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
ćwiczenia audytoryjne
T-A-1Basic information, types of piping systems mounted on board of ships, basic elements of structure of main piping systems, pumps, valves, flow characteristics, procedures of main piping systems calculations, materials, technical documentation, international regulations and rules.30
30
wykłady
T-W-1Basic information, types of piping systems mounted on board of ships, basic elements of structure of main piping systems, pumps, valves, flow characteristics, procedures of main piping systems calculations, materials, technical documentation, international regulations and rules.23
T-W-2Efficiency of piping systems1
T-W-3Overview of piping system mounted on board ships build in Szczecin Shipyard Szczecinska6
30

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
wykłady
A-W-1Activity on Lectures30
A-W-2Home work40
A-W-3Analyse the Rules18
A-W-4Koloquium2
90
ćwiczenia audytoryjne
0

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Lecture/Workshop

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: Lecture-grade
S-2Ocena formująca: Workshop - continuous assessment

Zamierzone efekty kształcenia - wiedza

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WTMiT_2-_??_W01
The Learner after a completion of learning process should be able to demonstrate of knowledgement refer to types of piping systems mounted on board of ships, basic elements of structure of a/m systems, materials, pumps, valves, flow characteristics, procedures.

Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WTMiT_2-_??_U01
After the course the students will be able to calculations of main piping systems, elements and to design of basic ship piping systems comply with international regulations and rules.

Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WTMiT_2-_??_K01
Improvement of social and personal competencies including self-awareness, self-management, social awareness, relationship skills, responsible decision-making.

Literatura podstawowa

  1. Brian Silowash, Piping System Manual, The Mx Grew-Hill Companies Inc, New York, 2010, ISBN 978-0-07-159276-5

Literatura dodatkowa

  1. J Watton, Fundamentals of fluid Power Control, Uni Press, Cambridge, 2009, 1, ISBN 10052176251

Treści programowe - ćwiczenia audytoryjne

KODTreść programowaGodziny
T-A-1Basic information, types of piping systems mounted on board of ships, basic elements of structure of main piping systems, pumps, valves, flow characteristics, procedures of main piping systems calculations, materials, technical documentation, international regulations and rules.30
30

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1Basic information, types of piping systems mounted on board of ships, basic elements of structure of main piping systems, pumps, valves, flow characteristics, procedures of main piping systems calculations, materials, technical documentation, international regulations and rules.23
T-W-2Efficiency of piping systems1
T-W-3Overview of piping system mounted on board ships build in Szczecin Shipyard Szczecinska6
30

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1Activity on Lectures30
A-W-2Home work40
A-W-3Analyse the Rules18
A-W-4Koloquium2
90
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta

Formy aktywności - ćwiczenia audytoryjne

KODForma aktywnościGodziny
0
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaWM-WTMiT_2-_??_W01The Learner after a completion of learning process should be able to demonstrate of knowledgement refer to types of piping systems mounted on board of ships, basic elements of structure of a/m systems, materials, pumps, valves, flow characteristics, procedures.
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaWM-WTMiT_2-_??_U01After the course the students will be able to calculations of main piping systems, elements and to design of basic ship piping systems comply with international regulations and rules.
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaWM-WTMiT_2-_??_K01Improvement of social and personal competencies including self-awareness, self-management, social awareness, relationship skills, responsible decision-making.