Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | MBM_2A_NKS/09-2_U01 | Student umie wykonać audyt energetycznay dla wybranego urządzenia lub procesu technicznego |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | MBM_2A_U04 | potrafi przygotować i przedstawić w języku polskim i w języku obcym prezentację ustną z zakresu szczegółowych zagadnień inżynierii mechanicznej |
---|
MBM_2A_U10 | potrafi, przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich integrować wiedzę z zakresu konstrukcji, technologii, planowania, automatyzacji i eksploatacji, stosować podejście systemowe oraz uwzględniać aspekty pozatechniczne |
MBM_2A_U14 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich |
MBM_2A_U15 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności maszyny, systemy, procesy i usługi w zakresie inżynierii mechanicznej i kierunków pokrewnych |
MBM_2A_U16 | potrafi zaproponować ulepszenia i usprawnienia istniejących rozwiązań technicznych uwzględniając zagadnienia konstrukcji, technologii i eksploatacji w inżynierii mechanicznej i obszarach pokrewnych |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T2A_U04 | potrafi przygotować i przedstawić w języku polskim i języku obcym prezentację ustną, dotyczącą szczegółowych zagadnień z zakresu studiowanego kierunku studiów |
---|
T2A_U10 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - integrować wiedzę z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów oraz zastosować podejście systemowe, uwzględniające także aspekty pozatechniczne |
T2A_U14 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działali inżynierskich |
T2A_U15 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
T2A_U16 | potrafi zaproponować ulepszenia (usprawnienia) istniejących rozwiązań technicznych |
Cel przedmiotu | C-1 | Zapoznanie studentów z zasadami prowadzenia audytingu energetycznego oraz etapy jego praktycznej realizacji |
---|
Treści programowe | T-P-1 | Wykonanie audytu urządzenia lub procesu technicznego |
---|
Metody nauczania | M-3 | Metoda projektów |
---|
Sposób oceny | S-2 | Ocena podsumowująca: Zaliczenie projektu |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Nie zaliczenie projektu. Podstawowe błady merytoryczne w metodyce i obliczeniach |
3,0 | Zaliczenie projektu. Poprawna metodyka obliczeń. Drobne błędy obliczeniowe. Rażące błedy językowe i stylistyczne. Brak poprawności cytowania literatury i wzorów. Struktura pracy wymagająca zmian. |
3,5 | Zaliczenie projektu. Poprawna metodyka obliczeń. Drobne błędy obliczeniowe. Poprawny język. Liczne błędy stylistyczne lub braki w cytowaniu literatury i wzorów lub wymagająca zmian struktura pracy. |
4,0 | Zaliczenie projektu. Poprawna metodyka obliczeń. Drobne błędy obliczeniowe. Błędy stylistyczne. |
4,5 | Zaliczenie projektu. Poprawna metodyka obliczeń. Drobne błędy obliczeniowe lub drobne błędy stylistyczne lub pojedyncze braki w cytowaniu literatury lub wzorów. |
5,0 | Zaliczenie projektu. Projekt wykonany bez zastrzeżeń. |