Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | I_2A_D15/9_U01 | Student posiada umiejetnosc sformułowania tematu i zakresu
pracy dyplomowej magisterskiej, umiejtnosc doboru tych
dziedzin nauk informatycznych, ktore sa mu potrzebne do
rozwiazania postawionego zadania oceny a takze ma
umiejetnosc prezentowania wyników zrealizowanych
przez siebie zadan. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | I_2A_U04 | Potrafi wybrać, krytycznie ocenić przydatność i zastosować metodę i narzędzia rozwiązania złożonego zadania inżynierskiego |
---|
I_2A_U11 | Potrafi dokonywać analizy i syntezy złożonych systemów |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T2A_U12 | potrafi ocenić przydatność i możliwość wykorzystania nowych osiągnięć (technik i technologii) w zakresie studiowanego kierunku studiów |
---|
T2A_U15 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
T2A_U16 | potrafi zaproponować ulepszenia (usprawnienia) istniejących rozwiązań technicznych |
T2A_U17 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację złożonych zadań inżynierskich, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów, w tym zadań nietypowych, uwzględniając ich aspekty pozatechniczne |
T2A_U18 | potrafi ocenić przydatność metod i narzędzi służących do rozwiązania zadania inżynierskiego, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów, w tym dostrzec ograniczenia tych metod i narzędzi; potrafi - stosując także koncepcyjnie nowe metody - rozwiązywać złożone zadania inżynierskie, charakterystyczne dla studiowanego kierunku studiów, w tym zadania nietypowe oraz zadania zawierające komponent badawczy |
T2A_U19 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją, uwzględniającą aspekty pozatechniczne - zaprojektować złożone urządzenie, obiekt, system lub proces, związane z zakresem studiowanego kierunku studiów, oraz zrealizować ten projekt - co najmniej w części - używając właściwych metod, technik i narzędzi, w tym przystosowując do tego celu istniejące lub opracowując nowe narzędzia |
Cel przedmiotu | C-8 | Ukształtowanie umiejetnosci prezentowania wyników prac naukowo-badawczych. |
---|
Treści programowe | T-S-1 | Omówienie procedury dyplomowania. Prezentacja dopuszczalnej tematyki, zakresu prac dyplomowych i procesu dyplomowania. Ilustracja przykładami. Studium przypadków. Zasady opracowania karty tematu pracy dyplomowej. W trakcie zajec prowadzone sa rozwazania dotyczace zagadnien zwiazanych ze specjalnoscia. Rozwazania prowadzone sa w formie dyskusji, której celem jest zapoznanie studentów specjalnosci w zakresie inzynierii i badan specjalnosciowych, które mogłyby byc przedmiotem pracy dyplomowej. Dodatkowo studenci moga wykonywac wstepne prace zwiazane z pózniejszym procesem pisania pracy
dyplomowej (analiza osiagniec, załozenia do projektów, bedacych przedmiotem przyszłej pracy
dyplomowej, itp.). |
---|
Metody nauczania | M-1 | Dyskusja w czasie zajec, prezentacja uzyskanych wyników. |
---|
Sposób oceny | S-2 | Ocena podsumowująca: Ocena podsumowujaca wystawiona studentowi na podstawie jakosci przedstawionej prezentacji problemu z ogólnego zakresu tematyki zwiazanej z przyszła praca dyplomowa uwzgledniajaca ogólna aktywnosc studenta na wszystkich seminariach, uczestnictwo w dyskusjach, analizach zagadnien i wyciaganiu wniosków. |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | student nie potrafi sformułowac tematu, celu oraz zakresu pracy dyplomowej |
3,0 | student potrafi sformułowac temat, cel oraz zakres pracy dyplomowej |
3,5 | student potrafi sformułowac temat, cel oraz zakres pracy dyplomowej, oraz
sprecyzowac zadania czesci teoretycznej i praktycznej pracy |
4,0 | student potrafi sformułowac temat, cel oraz zakres pracy dyplomowej, oraz
sprecyzowac zadania czesci teoretycznej i praktycznej pracy oraz opracowac
szczegółowy spis tresci pracy |
4,5 | student potrafi sformułowac temat, cel oraz zakres pracy dyplomowej, oraz
sprecyzowac zadania czesci teoretycznej i praktycznej pracy, oraz opracowac
szczegółowy spis tresci pracy oraz dobrac bibliografie niezbedna do zrealizowania
zadan pracy |
5,0 | student potrafi sformułowac temat, cel oraz zakres pracy dyplomowej, oraz
sprecyzowac zadania czesci teoretycznej i praktycznej pracy, oraz opracowac
szczegółowy spis tresci pracy oraz dobrac bibliografie niezbedna do zrealizowania
zadan pracy, oraz opracowac szczegółowy harmonogram realizacji zadan pracy
dyplomowej |