Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | Z_1A_A11_U01 | Umie przygotować i przedstawić pracę stanowącą rozwiązanie analizowanego problemu badawczego |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Z_1A_U14 | potrafi właściwie analizować przyczyny oraz przebieg procesów i zjawisk społecznych w zakresie ekonomii i zarządzania |
---|
Z_1A_U03 | potrafi organizować pracę własną i zespołu |
Z_1A_U18 | posiada umiejętność przygotowania typowych prac pisemnych w języku polskim i obcym z zakresu ekonomii i zarządzania, dotyczących zagadnień szczegółowych, z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych, a także różnych źródeł |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | S1A_U02 | potrafi wykorzystać podstawową wiedzę teoretyczną i pozyskiwać dane do analizowania konkretnych procesów i zjawisk społecznych (kulturowych, politycznych, prawnych, gospodarczych) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
---|
S1A_U03 | potrafi właściwie analizować przyczyny i przebieg konkretnych procesów i zjawisk społecznych (kulturowych, politycznych, prawnych, gospodarczych) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
S1A_U06 | wykorzystuje zdobytą wiedzę do rozstrzygania dylematów pojawiających się w pracy zawodowej |
S1A_U09 | posiada umiejętność przygotowania typowych prac pisemnych w języku polskim i języku obcym, uznawanym za podstawowy dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, dotyczących zagadnień szczegółowych, z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych, a także różnych źródeł |
Cel przedmiotu | C-2 | Rozwiązanie problemu badawczego z obszaru nauk o zarządzaniu, będącego przedmiotem pracy |
---|
Treści programowe | T-P-1 | Referowanie przez studentów postepów w realizacji prac dyplomowych. Analiza opracowanych fragmentów prac, dyskusja nad ujęciem problematyki, sposobem wykorzystania materiałów i zastosowanymi metodami badawczymi, sposobem opracowania wyników i sformułowanymi wnioskami.
Omówienie przebiegu obrony pracy dyplomowej i egzaminu dyplomowego |
---|
Metody nauczania | M-1 | Dyskusja dydaktyczna, prezentacja, metoda przypadków, objaśnianie |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Ocena terminowości i prawidłowości wykonania pracy dyplomowej |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student przygotował i przedstawił pracę, która stanowi rozwiązanie postawionego problemu badawczego |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |