Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | E_2A_D6/5_U01 | W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien umieć identyfikować, nazywać i rozróżniać zintegrowane systemy informacyjne w obszarze logistyki |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | E_2A_U07 | Rozwiązuje problemy makro-i mikroekonomiczne z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi analitycznych, w tym nowoczesnych technologii informatycznych |
---|
E_2A_U17 | Potrafi formułować oczekiwania wobec technologii teleinformatycznych (ICT) |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | S2A_U03 | potrafi właściwie analizować przyczyny i przebieg procesów i zjawisk społecznych, formułować własne opinie na ten temat oraz stawiać proste hipotezy badawcze i je weryfikować |
---|
S2A_U07 | posiada umiejętność samodzielnego proponowania rozwiązań konkretnego problemu i przeprowadzenia procedury podjęcia rozstrzygnięć, w tym zakresie |
S2A_U09 | posiada pogłębioną umiejętność przygotowania różnych prac pisemnych w języku polskim i języku obcym, uznawanym za podstawowy dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów lub w obszarze leżącym na pograniczu różnych dyscyplin naukowych |
S2A_U10 | posiada pogłębioną umiejętność przygotowywania wystąpień ustnych w języku polskim i języku obcym, w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów lub w obszarze leżącym na pograniczu różnych dyscyplin naukowych |
Cel przedmiotu | C-1 | Zapoznanie studenta z funkcjonalnością wybranych modułów zintegrowanych systemów informacyjnych wykorzystywanych w logistyce. |
---|
C-2 | Zapoznanie studentów z problematyką zintegrowanych systemów informacyjnych w logistyce |
Treści programowe | T-L-2 | Systemy klasy WMS |
---|
T-L-6 | Zintegrowane Systemy Informacyjne w obszarze produkcji |
T-L-4 | Zintegrowane systemy informacyjne w obszarze zaopatrzenia |
T-L-3 | Systemy klasy MRP, ERP |
T-L-5 | Zintegrowane systemy informacyjne w obszarze magazynowania |
T-L-7 | Zintegrowane systemy informacyjne w obszarze dystrybucji |
T-L-8 | Rozwiązania stosowane w praktyce |
Metody nauczania | M-3 | Metoda praktyczna / pokaz |
---|
M-1 | Metoda aktywizująca / metoda przypadków |
M-2 | Metoda praktyczna / ćwiczenia laboratoryjne |
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Ocena aktywności uczestnictwa studentów w zajęciach, polegająca na przygotowaniu się z omawianego na zajęciach tematu |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Student nie opanował podstawowych umiejętności rozpoznawania, nazywania i rozróżniania zintegrowanych systemów informacyjnych w logistyce. |
3,0 | Student posiada w stopniu dostatecznym umiejętności rozpoznawania, nazywania i rozróżniania zintegrowanych systemów informacyjnych oraz stosowania poznanych rozwiązań informatycznych w zakresie ewidencji zdarzeń procesów logistycznych. |
3,5 | Student posiada w stopniu dość dobrym umiejętności rozpoznawania, nazywania i rozróżniania zintegrowanych systemów informacyjnych oraz stosowania poznanych rozwiązań informatycznych w zakresie ewidencji zdarzeń procesów logistycznych. |
4,0 | Student posiada w stopniu dobrym umiejętności rozpoznawania, nazywania i rozróżniania zintegrowanych systemów informacyjnych oraz stosowania poznanych rozwiązań informatycznych w zakresie ewidencji zdarzeń procesów logistycznych |
4,5 | Student posiada w stopniu bardzo dobrym umiejętności rozpoznawania, nazywania i rozróżniania zintegrowanych systemów informacyjnych oraz z niewielkimi błędami stosuje poznane rozwiązania informatyczne w zakresie ewidencji zdarzeń procesów logistycznych. |
5,0 | Student posiada w stopniu bardzo dobrym umiejętności rozpoznawania, nazywania i rozróżniania zintegrowanych systemów informacyjnych oraz bezbłędnie stosuje poznane rozwiązania informatyczne w zakresie ewidencji zdarzeń procesów logistycznych. |