Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | E_2A_D2/7_U01 | Nabycie praktycznych umiejętności w zakresie obsługi wybranego systemu zarządzania kadrami oraz efektywnego wykorzystania technologii internetowych. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | E_2A_U01 | Potrafi wykorzystać zdobytą wiedzę naukową do interpretacji i wyjaśniania zjawisk społeczno-gospodarczych oraz wzajemnych relacji między nimi |
---|
E_2A_U02 | Potrafi zastosować wiedzę teoretyczną do opisu, analizowania i formułowania opinii na temat przyczyn i przebiegu konkretnych procesów i zjawisk społeczno-gospodarczych oraz dobierać dane i metody ich analizy |
E_2A_U03 | Umie organizować pracę własną i zespołu, dostrzegać problemy i je rozwiązywać |
E_2A_U11 | Samodzielnie proponuje rozwiązania konkretnych problemów i wskazuje w tym zakresie odpowiednie rozstrzygnięcia |
E_2A_U10 | Wykorzystuje zdobytą wiedzę w różnych zakresach i formach, rozszerzoną o krytyczną analizę skuteczności i przydatności stosowanej wiedzy |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | S2A_U01 | potrafi prawidłowo interpretować i wyjaśniać zjawiska społeczne oraz wzajemne relacje między zjawiskami społecznymi |
---|
S2A_U02 | potrafi wykorzystać wiedzę teoretyczną do opisu i analizowania przyczyn i przebiegu procesów i zjawisk społecznych oraz potrafi formułować własne opinie i dobierać krytycznie dane i metody analiz |
S2A_U06 | posiada umiejętność wykorzystania zdobytej wiedzy w różnych zakresach i formach, rozszerzoną o krytyczną analizę skuteczności i przydatności stosowanej wiedzy |
S2A_U07 | posiada umiejętność samodzielnego proponowania rozwiązań konkretnego problemu i przeprowadzenia procedury podjęcia rozstrzygnięć, w tym zakresie |
Cel przedmiotu | C-2 | Nabycie praktycznych umiejętności w zakresie obsługi wybranego systemu zarządzania kadrami oraz efektywnego wykorzystania technologii internetowych |
---|
Treści programowe | T-L-8 | Obsługa system kadrowo-płacowego (pakiet Symfonia): Tworzenie i edycja listy płac |
---|
T-L-4 | Obsługa system kadrowo-płacowego (pakiet Symfonia): Idea systemu i podstawowe informacje techniczno-organizacyjne |
T-L-5 | Obsługa system kadrowo-płacowego (pakiet Symfonia): sporządzanie dokumentów kształtujących stosunek pracy |
T-L-6 | Obsługa system kadrowo-płacowego (pakiet Symfonia): Organizacja i zarządzanie czasem pracy |
T-L-7 | Obsługa system kadrowo-płacowego (pakiet Symfonia): Ewidencja bieżących zdarzeń (urlopy, zwolnienia lekarskie |
T-L-9 | Obsługa system kadrowo-płacowego (pakiet Symfonia): Export dokumentów do formatów aplikacji pakietu MS Office |
Metody nauczania | M-2 | Ćwiczenia laboratoryjne |
---|
M-4 | Metoda projektów |
M-5 | Prezentacje multimedialne |
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Zaliczenie ćwiczeń w oparciu o prace pisemne i indywidualne projekty |
---|
S-2 | Ocena podsumowująca: Ocena praktycznych umiejętności obsługi podsystemu „Kadry i Płace” |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Nie potrafi pracować z wybranymi modułami Zintegrowanych systemów informatycznych zarządzania (ERP), nie potrafi stosować technologii internetowych w procesie rekrutacji pracowników |
3,0 | Potrafi pracować z wybranymi modułami Zintegrowanych systemów informatycznych zarządzania (ERP), potrafi stosować technologii internetowych w procesie rekrutacji pracowników. |
3,5 | Prezentuje wybrane moduły i standardowe funkcjonalności systemów informatycznych (Teta HRM, „Kadry i Płace” -Symfonia). |
4,0 | Prezentuje wszystkie moduły i zaawansowane funkcjonalności systemów informatycznych (Teta HRM, „Kadry i Płace” -Symfonia). |
4,5 | Potrafi sporządzać dokumenty kształtujące stosunek pracy. Potrafi przeprowadzić analizę funkcjonalną wybranych informatycznych systemów kadrowych. |
5,0 | Potrafi przeprowadzić analizę porównawczą wybranych informatycznych systemów kadrowych. Potrafi prowadzić ewidencję bieżących zdarzeń (urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.), potrafi sporządzać i edytować listę płac. Potrafi dokonać exportu dokumentów do formatów aplikacji pakietu MS Office. |