Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | T_1A_D58-2_U01 | Studenci nabywaja umiejetnosci poprawnego przygotowania i
wygłaszania prezentacji multimedialnych oraz brania udziału
w dyskusji o charakterze naukowo-technicznym. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | T_1A_U17 | potrafi zaprojektować proste układy elementy, zespoły i układy pojazdu z uwzględnieniem zadanych kryteriów użytkowych, ekonomicznych i ekologicznych, używając przy tym właściwych metod, technik i narzędzi |
---|
T_1A_U10 | potrafi porównać rozwiązania projektowe pojazdów i ich elementów ze względu na zadane kryteria użytkowe i ekonomiczne (moc, zużycie paliwa, emisja spalin itp.) |
T_1A_U03 | potrafi opracować dokumentację dotyczącą realizacji zadania inżynierskiego w transporcie i przygotować prezentację wyników jego realizacji |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_U03 | potrafi przygotować w języku polskim i języku obcym, uznawanym za podstawowy dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych właściwych dla studiowanego kierunku studiów, dobrze udokumentowane opracowanie problemów z zakresu studiowanego kierunku studiów |
---|
T1A_U04 | potrafi przygotować i przedstawić w języku polskim i języku obcym prezentację ustną, dotyczącą szczegółowych zagadnień z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T1A_U09 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
T1A_U12 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich |
T1A_U16 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować oraz zrealizować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U02 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
---|
InzA_U04 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich |
InzA_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Cel przedmiotu | C-1 | Przekazanie wiedzy na temat właściwego planowania i realizacji pracy dyplomowej inżynierskiej. Nabycie umiejętności przygotowania i przeprowadzenia prezentacji multimedialnej. |
---|
Treści programowe | T-P-1 | Praca przejściowa – wymagania, rodzaje. Wybór tematu. Planowanie pracy. Konsultacje.
Poszukiwanie i przegladanie zródeł, powoływanie sie na zródła.
Układ pracy – zawartosc poszczególnych czesci pracy, podział na rozdziały, załaczniki.
Techniczna strona przygotowania i realizacji badan doswiadczalnych, bezpieczenstwo.
Rysunki, tabele, wzory, nagłówki, stopki, przypisy, spisy.
Planowanie i realizacja prac projektowych, katalogi, normy, informatory. Wariantowanie
rozwiazan, obliczenia, dokumentacja projektu.
Opracowanie i prezentacja wyników badan, błedy pomiarów.
Opracowywanie podsumowania i wnioski.
Prezentacje multimedialne – rodzaje, plan prezentacji, szablony, tempo i czas prezentacji,
zakonczenie; srodki techniczne. |
---|
Metody nauczania | M-1 | Seminarium obfitujace w dyskusje i krytyczne oceny prezentacji multimedialnych. |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Ocena kompleksowa obejmujaca poprawnosc przygotowania i wygłoszenia prezentacji, odpowiedzi na pytania oraz aktywnosci w dyskusji na temat prezentacji innych studentów. |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Student opuscił wiecej niż trzy zajęcia bez usprawiedliwienia lub nie przygotował
prezentacji lub przygotowana prezentacja nie spełnia większości z przekazanych
studentom podstawowych zasad "dobrej prezentacji". |
3,0 | Student uczestniczył w zajęciach i poprawnie przygotował prezentacje
multimedialną. |
3,5 | Student wykazał się umiejętnościami pośrednimi określonymi dla ocen 3 i 4. |
4,0 | Student aktywnie uczestniczył w zajęciach, poprawnie przygotował prezentacje
multimedialną i poprawnie ją przedstawił. |
4,5 | Student wykazał się umiejętnościami pośrednimi określonymi dla ocen 4 i 5. |
5,0 | Student bardzo aktywnie uczestniczył w dyskusjach na temat prezentacji
multimedialnych kolegów z grupy. Nie ma żadnych zastrzeżeń dotyczących
przygotowania i sposobu wygłoszenia własnej prezentacji. |