Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Budownictwa i Architektury - Budownictwo (N2)
specjalność: Technologia i Organizacja Budownictwa

Sylabus przedmiotu Seminarium dyplomowe:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Budownictwo
Forma studiów studia niestacjonarne Poziom drugiego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta magister inżynier
Obszary studiów nauk technicznych, studiów inżynierskich
Profil ogólnoakademicki
Moduł
Przedmiot Seminarium dyplomowe
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Budownictwa Ogólnego
Nauczyciel odpowiedzialny Romuald Orłowicz <Romuald.Orlowicz@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele Elżbieta Fandrejewska <Elzbieta.Fandrejewska@zut.edu.pl>, Zofia Gil <Zofia.Gil@zut.edu.pl>
ECTS (planowane) 3,0 ECTS (formy) 3,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny 3 Grupa obieralna 2

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
ćwiczenia audytoryjneA4 27 3,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1zaliczenie toku studiów

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Umiejętność formalnego przygotowania pracy dyplomowej. Prezentacja soich osiągnięć

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
ćwiczenia audytoryjne
T-A-1Omówienie przygotowania pracy dyplomowej pod względem formalnym. Realizacja pracy dyplomowej, materiały żródłowe, metodologia pracy. Prezentacje poszególnych przac dyplomowych. Dyskusja wybranych problemów. Zatwierdzenie zakresu i układu pracy. Omówienie wybranych problemów z zakresu budownictwa ogólnego i konstrukcji drewnianych. Prezentacja przyjętych rozwiązań projektywych - dyskusja. Przygotowanie do obrony pracy dyplomowej. Formuowanie wniosków.27
27

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
ćwiczenia audytoryjne
A-A-1uczestnictwo w zajęciach27
A-A-2uczestnictwo w konsultacjach9
A-A-3opracowanie materiału, studia literaturowe i analiza literatury25
A-A-4Samodzielna zadania projektowego25
A-A-5zaliczenie przedmiotu4
90

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Metody problemowe- wykład problemowy, metoda przypadków

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: Ocena referatu, prezentacji i dyskusji problemowej

Zamierzone efekty kształcenia - wiedza

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
B_2A_z37_W01
Ma poszerzoną wiedzę związaną z kluczowymi zagadnieniami z zakresu wybranej specjalności
B_2A_W06T2A_W03, T2A_W06C-1T-A-1M-1S-1
B_2A_z37_W02
Ma wiedzę o trendach rozwojowych i osiągnięciach w budownictwie
B_2A_W13T2A_W05C-1T-A-1M-1S-1
B_2A_z37_W03
Zna i rozumie pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej oraz prawa autorskiego
B_2A_W15T2A_W10C-1T-A-1M-1S-1

Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
B_2A_z37_U01
Potrafi pozyskiwać i integrować informacje z literatury, baz danych oraz formuować wnioski i opinie
B_2A_U01T2A_U01C-1T-A-1M-1S-1
B_2A_z37_U02
Potrafi przygotować oraz przedstawić w języku polskim oraz obcym prazentację ustną , dotyczącą szczegółowych zagadnień z zakresu studiowanej specjalności
B_2A_U04T2A_U04C-1T-A-1M-1S-1
B_2A_z37_U03
Potrafi formuować i testować hipotezy związane z problemami inżynierskimi i prostymi problemami badawczymi
B_2A_U12T2A_U11C-1T-A-1M-1S-1
B_2A_z37_U04
Potrafi wybrać, bądż przystosować i opracować nowe metody, techniki i narzędzia do rozwiązania zadania inżynierskiego
B_2A_U19T2A_U18, T2A_U19C-1T-A-1M-1S-1

Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
B_2A_z37_K01
Potrafi profesjonalnie zdefiniować, sklasyfikować priorytety służące realizacji podjętego zadania inżynierskiego
B_2A_K01T2A_K04C-1T-A-1M-1S-1
B_2A_z37_K02
Jest odpowiedzialny za rzetelność uzyskanych wyników swoich prac oraz ocenę podległego mu zespołu
B_2A_K02T2A_K03C-1T-A-1M-1S-1
B_2A_z37_K03
Ma świadomość podnoszenia kompetencji zawodowych i osobistych, samodzielnie poszera wiedzę w zakresie budownictwa
B_2A_K06T2A_K01C-1T-A-1M-1S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
B_2A_z37_W01
Ma poszerzoną wiedzę związaną z kluczowymi zagadnieniami z zakresu wybranej specjalności
2,0
3,0Student ma poszerzoną w stopniu dostatecznym wiedzę z zakresu kluczowych zagadneń wybranej specjalności
3,5
4,0
4,5
5,0
B_2A_z37_W02
Ma wiedzę o trendach rozwojowych i osiągnięciach w budownictwie
2,0
3,0Student ma dostateczną wiedzę o trendach rozwojowych i osiągnięciach w budownictwie
3,5
4,0
4,5
5,0
B_2A_z37_W03
Zna i rozumie pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej oraz prawa autorskiego
2,0
3,0Student zna i w stopniu dostatecznym rozumie pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej oraz prawa autorskiego
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
B_2A_z37_U01
Potrafi pozyskiwać i integrować informacje z literatury, baz danych oraz formuować wnioski i opinie
2,0
3,0Student potafi pozyskiwać i integrować informacje z literatury i baz danych oraz w stopniu dostatecznym formuować wnioski i opinie
3,5
4,0
4,5
5,0
B_2A_z37_U02
Potrafi przygotować oraz przedstawić w języku polskim oraz obcym prazentację ustną , dotyczącą szczegółowych zagadnień z zakresu studiowanej specjalności
2,0
3,0Student w stopniu dostatecznym potrafi przygotować oraz przedstawić w języku polskim i obcym prezentację ustną, dotyczącą zagadnień z zakresu studiowanej specjalności
3,5
4,0
4,5
5,0
B_2A_z37_U03
Potrafi formuować i testować hipotezy związane z problemami inżynierskimi i prostymi problemami badawczymi
2,0
3,0Student potrafi formuować i testować w stopniu dostatecznym hipotezy związane z problemami inżynierskimi i prostymi problemami badawczymi
3,5
4,0
4,5
5,0
B_2A_z37_U04
Potrafi wybrać, bądż przystosować i opracować nowe metody, techniki i narzędzia do rozwiązania zadania inżynierskiego
2,0
3,0Student potrafi wybrać oraz w stopniu dostatecznym przystosować i opracować nowe metody, techniki i narzędzia do rozwiązania zadania inżynierkiego
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
B_2A_z37_K01
Potrafi profesjonalnie zdefiniować, sklasyfikować priorytety służące realizacji podjętego zadania inżynierskiego
2,0
3,0Student potrafi zdefiniować i sklasyfikować priorytety służące realizacj podjętego zadania inżynierskiego
3,5
4,0
4,5
5,0
B_2A_z37_K02
Jest odpowiedzialny za rzetelność uzyskanych wyników swoich prac oraz ocenę podległego mu zespołu
2,0
3,0Student dostatecznie jest odpowiedzialny za rzetelność uzyskanych wyników soich prac oraz ocenę podległego mu zespołu
3,5
4,0
4,5
5,0
B_2A_z37_K03
Ma świadomość podnoszenia kompetencji zawodowych i osobistych, samodzielnie poszera wiedzę w zakresie budownictwa
2,0
3,0Student ma świadomość podnoszenia kompetencj zawodowych i osobistych, samodzielnie poszerza wiedzę w zakresie budownictwa ze średnim zaangażowaniem
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. xxxx, xxxx, xxxx, xxxx, 2012, zgodna z tematami prac dyplomowych

Literatura dodatkowa

  1. xxxx, xxxx, xxxx, xxxx, 2012, zgodna z tematami prac dyplomowych

Treści programowe - ćwiczenia audytoryjne

KODTreść programowaGodziny
T-A-1Omówienie przygotowania pracy dyplomowej pod względem formalnym. Realizacja pracy dyplomowej, materiały żródłowe, metodologia pracy. Prezentacje poszególnych przac dyplomowych. Dyskusja wybranych problemów. Zatwierdzenie zakresu i układu pracy. Omówienie wybranych problemów z zakresu budownictwa ogólnego i konstrukcji drewnianych. Prezentacja przyjętych rozwiązań projektywych - dyskusja. Przygotowanie do obrony pracy dyplomowej. Formuowanie wniosków.27
27

Formy aktywności - ćwiczenia audytoryjne

KODForma aktywnościGodziny
A-A-1uczestnictwo w zajęciach27
A-A-2uczestnictwo w konsultacjach9
A-A-3opracowanie materiału, studia literaturowe i analiza literatury25
A-A-4Samodzielna zadania projektowego25
A-A-5zaliczenie przedmiotu4
90
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaB_2A_z37_W01Ma poszerzoną wiedzę związaną z kluczowymi zagadnieniami z zakresu wybranej specjalności
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówB_2A_W06Ma poszerzoną wiedzę związaną z kluczowymi zagadnieniami z zakresu wybranej specjalności
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaT2A_W03ma uporządkowaną, podbudowaną teoretycznie wiedzę ogólną obejmującą kluczowe zagadnienia z zakresu studiowanego kierunku studiów
T2A_W06ma podstawową wiedzę o cyklu życia urządzeń, obiektów i systemów technicznych
Cel przedmiotuC-1Umiejętność formalnego przygotowania pracy dyplomowej. Prezentacja soich osiągnięć
Treści programoweT-A-1Omówienie przygotowania pracy dyplomowej pod względem formalnym. Realizacja pracy dyplomowej, materiały żródłowe, metodologia pracy. Prezentacje poszególnych przac dyplomowych. Dyskusja wybranych problemów. Zatwierdzenie zakresu i układu pracy. Omówienie wybranych problemów z zakresu budownictwa ogólnego i konstrukcji drewnianych. Prezentacja przyjętych rozwiązań projektywych - dyskusja. Przygotowanie do obrony pracy dyplomowej. Formuowanie wniosków.
Metody nauczaniaM-1Metody problemowe- wykład problemowy, metoda przypadków
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocena referatu, prezentacji i dyskusji problemowej
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student ma poszerzoną w stopniu dostatecznym wiedzę z zakresu kluczowych zagadneń wybranej specjalności
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaB_2A_z37_W02Ma wiedzę o trendach rozwojowych i osiągnięciach w budownictwie
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówB_2A_W13Ma wiedzę o trendach rozwojowych i najistotniejszych nowych osiągnięciach w budownictwie
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaT2A_W05ma wiedzę o trendach rozwojowych i najistotniejszych nowych osiągnięciach z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów i pokrewnych dyscyplin naukowych
Cel przedmiotuC-1Umiejętność formalnego przygotowania pracy dyplomowej. Prezentacja soich osiągnięć
Treści programoweT-A-1Omówienie przygotowania pracy dyplomowej pod względem formalnym. Realizacja pracy dyplomowej, materiały żródłowe, metodologia pracy. Prezentacje poszególnych przac dyplomowych. Dyskusja wybranych problemów. Zatwierdzenie zakresu i układu pracy. Omówienie wybranych problemów z zakresu budownictwa ogólnego i konstrukcji drewnianych. Prezentacja przyjętych rozwiązań projektywych - dyskusja. Przygotowanie do obrony pracy dyplomowej. Formuowanie wniosków.
Metody nauczaniaM-1Metody problemowe- wykład problemowy, metoda przypadków
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocena referatu, prezentacji i dyskusji problemowej
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student ma dostateczną wiedzę o trendach rozwojowych i osiągnięciach w budownictwie
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaB_2A_z37_W03Zna i rozumie pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej oraz prawa autorskiego
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówB_2A_W15Zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej oraz prawa autorskiego
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaT2A_W10zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego oraz konieczność zarządzania zasobami własności intelektualnej; umie korzystać z zasobów informacji patentowej
Cel przedmiotuC-1Umiejętność formalnego przygotowania pracy dyplomowej. Prezentacja soich osiągnięć
Treści programoweT-A-1Omówienie przygotowania pracy dyplomowej pod względem formalnym. Realizacja pracy dyplomowej, materiały żródłowe, metodologia pracy. Prezentacje poszególnych przac dyplomowych. Dyskusja wybranych problemów. Zatwierdzenie zakresu i układu pracy. Omówienie wybranych problemów z zakresu budownictwa ogólnego i konstrukcji drewnianych. Prezentacja przyjętych rozwiązań projektywych - dyskusja. Przygotowanie do obrony pracy dyplomowej. Formuowanie wniosków.
Metody nauczaniaM-1Metody problemowe- wykład problemowy, metoda przypadków
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocena referatu, prezentacji i dyskusji problemowej
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student zna i w stopniu dostatecznym rozumie pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej oraz prawa autorskiego
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaB_2A_z37_U01Potrafi pozyskiwać i integrować informacje z literatury, baz danych oraz formuować wnioski i opinie
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówB_2A_U01Potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych właściwie dobranych źródeł, także w języku obcym; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji i krytycznej oceny, a także wyciągać wnioski oraz formułować i wyczerpująco uzasadniać opinie
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaT2A_U01potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych właściwie dobranych źródeł, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji i krytycznej oceny, a także wyciągać wnioski oraz formułować i wyczerpująco uzasadniać opinie
Cel przedmiotuC-1Umiejętność formalnego przygotowania pracy dyplomowej. Prezentacja soich osiągnięć
Treści programoweT-A-1Omówienie przygotowania pracy dyplomowej pod względem formalnym. Realizacja pracy dyplomowej, materiały żródłowe, metodologia pracy. Prezentacje poszególnych przac dyplomowych. Dyskusja wybranych problemów. Zatwierdzenie zakresu i układu pracy. Omówienie wybranych problemów z zakresu budownictwa ogólnego i konstrukcji drewnianych. Prezentacja przyjętych rozwiązań projektywych - dyskusja. Przygotowanie do obrony pracy dyplomowej. Formuowanie wniosków.
Metody nauczaniaM-1Metody problemowe- wykład problemowy, metoda przypadków
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocena referatu, prezentacji i dyskusji problemowej
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student potafi pozyskiwać i integrować informacje z literatury i baz danych oraz w stopniu dostatecznym formuować wnioski i opinie
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaB_2A_z37_U02Potrafi przygotować oraz przedstawić w języku polskim oraz obcym prazentację ustną , dotyczącą szczegółowych zagadnień z zakresu studiowanej specjalności
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówB_2A_U04Potrafi przygotować oraz przedstawić w języku polskim i obcym prezentację ustną, dotyczącą szczegółowych zagadnień z zakresu studiowanej specjalności
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaT2A_U04potrafi przygotować i przedstawić w języku polskim i języku obcym prezentację ustną, dotyczącą szczegółowych zagadnień z zakresu studiowanego kierunku studiów
Cel przedmiotuC-1Umiejętność formalnego przygotowania pracy dyplomowej. Prezentacja soich osiągnięć
Treści programoweT-A-1Omówienie przygotowania pracy dyplomowej pod względem formalnym. Realizacja pracy dyplomowej, materiały żródłowe, metodologia pracy. Prezentacje poszególnych przac dyplomowych. Dyskusja wybranych problemów. Zatwierdzenie zakresu i układu pracy. Omówienie wybranych problemów z zakresu budownictwa ogólnego i konstrukcji drewnianych. Prezentacja przyjętych rozwiązań projektywych - dyskusja. Przygotowanie do obrony pracy dyplomowej. Formuowanie wniosków.
Metody nauczaniaM-1Metody problemowe- wykład problemowy, metoda przypadków
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocena referatu, prezentacji i dyskusji problemowej
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student w stopniu dostatecznym potrafi przygotować oraz przedstawić w języku polskim i obcym prezentację ustną, dotyczącą zagadnień z zakresu studiowanej specjalności
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaB_2A_z37_U03Potrafi formuować i testować hipotezy związane z problemami inżynierskimi i prostymi problemami badawczymi
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówB_2A_U12Potrafi formułować i testować hipotezy związane z problemami inżynierskimi i prostymi problemami badawczymi
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaT2A_U11potrafi formułować i testować hipotezy związane z problemami inżynierskimi i prostymi problemami badawczymi
Cel przedmiotuC-1Umiejętność formalnego przygotowania pracy dyplomowej. Prezentacja soich osiągnięć
Treści programoweT-A-1Omówienie przygotowania pracy dyplomowej pod względem formalnym. Realizacja pracy dyplomowej, materiały żródłowe, metodologia pracy. Prezentacje poszególnych przac dyplomowych. Dyskusja wybranych problemów. Zatwierdzenie zakresu i układu pracy. Omówienie wybranych problemów z zakresu budownictwa ogólnego i konstrukcji drewnianych. Prezentacja przyjętych rozwiązań projektywych - dyskusja. Przygotowanie do obrony pracy dyplomowej. Formuowanie wniosków.
Metody nauczaniaM-1Metody problemowe- wykład problemowy, metoda przypadków
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocena referatu, prezentacji i dyskusji problemowej
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student potrafi formuować i testować w stopniu dostatecznym hipotezy związane z problemami inżynierskimi i prostymi problemami badawczymi
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaB_2A_z37_U04Potrafi wybrać, bądż przystosować i opracować nowe metody, techniki i narzędzia do rozwiązania zadania inżynierskiego
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówB_2A_U19Potrafi do rozwiązania zadania inżynierskiego wybrać metody, techniki i narzędzia ( analityczne bądź numeryczne) przystosować istniejące narzędzia, a także opracować nowe
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaT2A_U18potrafi ocenić przydatność metod i narzędzi służących do rozwiązania zadania inżynierskiego, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów, w tym dostrzec ograniczenia tych metod i narzędzi; potrafi - stosując także koncepcyjnie nowe metody - rozwiązywać złożone zadania inżynierskie, charakterystyczne dla studiowanego kierunku studiów, w tym zadania nietypowe oraz zadania zawierające komponent badawczy
T2A_U19potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją, uwzględniającą aspekty pozatechniczne - zaprojektować złożone urządzenie, obiekt, system lub proces, związane z zakresem studiowanego kierunku studiów, oraz zrealizować ten projekt - co najmniej w części - używając właściwych metod, technik i narzędzi, w tym przystosowując do tego celu istniejące lub opracowując nowe narzędzia
Cel przedmiotuC-1Umiejętność formalnego przygotowania pracy dyplomowej. Prezentacja soich osiągnięć
Treści programoweT-A-1Omówienie przygotowania pracy dyplomowej pod względem formalnym. Realizacja pracy dyplomowej, materiały żródłowe, metodologia pracy. Prezentacje poszególnych przac dyplomowych. Dyskusja wybranych problemów. Zatwierdzenie zakresu i układu pracy. Omówienie wybranych problemów z zakresu budownictwa ogólnego i konstrukcji drewnianych. Prezentacja przyjętych rozwiązań projektywych - dyskusja. Przygotowanie do obrony pracy dyplomowej. Formuowanie wniosków.
Metody nauczaniaM-1Metody problemowe- wykład problemowy, metoda przypadków
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocena referatu, prezentacji i dyskusji problemowej
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student potrafi wybrać oraz w stopniu dostatecznym przystosować i opracować nowe metody, techniki i narzędzia do rozwiązania zadania inżynierkiego
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaB_2A_z37_K01Potrafi profesjonalnie zdefiniować, sklasyfikować priorytety służące realizacji podjętego zadania inżynierskiego
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówB_2A_K01Potrafi profesjonalnie zdefiniować, sklasyfikować i zastosować priorytety służące realizacji podjętego zadania inżynierskiego
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaT2A_K04potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania
Cel przedmiotuC-1Umiejętność formalnego przygotowania pracy dyplomowej. Prezentacja soich osiągnięć
Treści programoweT-A-1Omówienie przygotowania pracy dyplomowej pod względem formalnym. Realizacja pracy dyplomowej, materiały żródłowe, metodologia pracy. Prezentacje poszególnych przac dyplomowych. Dyskusja wybranych problemów. Zatwierdzenie zakresu i układu pracy. Omówienie wybranych problemów z zakresu budownictwa ogólnego i konstrukcji drewnianych. Prezentacja przyjętych rozwiązań projektywych - dyskusja. Przygotowanie do obrony pracy dyplomowej. Formuowanie wniosków.
Metody nauczaniaM-1Metody problemowe- wykład problemowy, metoda przypadków
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocena referatu, prezentacji i dyskusji problemowej
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student potrafi zdefiniować i sklasyfikować priorytety służące realizacj podjętego zadania inżynierskiego
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaB_2A_z37_K02Jest odpowiedzialny za rzetelność uzyskanych wyników swoich prac oraz ocenę podległego mu zespołu
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówB_2A_K02Jest odpowiedzialny za rzetelność uzyskanych wyników swoich prac oraz ocenę prac podległego mu zespołu
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaT2A_K03potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role
Cel przedmiotuC-1Umiejętność formalnego przygotowania pracy dyplomowej. Prezentacja soich osiągnięć
Treści programoweT-A-1Omówienie przygotowania pracy dyplomowej pod względem formalnym. Realizacja pracy dyplomowej, materiały żródłowe, metodologia pracy. Prezentacje poszególnych przac dyplomowych. Dyskusja wybranych problemów. Zatwierdzenie zakresu i układu pracy. Omówienie wybranych problemów z zakresu budownictwa ogólnego i konstrukcji drewnianych. Prezentacja przyjętych rozwiązań projektywych - dyskusja. Przygotowanie do obrony pracy dyplomowej. Formuowanie wniosków.
Metody nauczaniaM-1Metody problemowe- wykład problemowy, metoda przypadków
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocena referatu, prezentacji i dyskusji problemowej
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student dostatecznie jest odpowiedzialny za rzetelność uzyskanych wyników soich prac oraz ocenę podległego mu zespołu
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaB_2A_z37_K03Ma świadomość podnoszenia kompetencji zawodowych i osobistych, samodzielnie poszera wiedzę w zakresie budownictwa
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówB_2A_K06Ma świadomość konieczności podnoszenia kompetencji zawodowych i osobistych, samodzielnie uzupełnia i poszerza wiedzę w zakresie nowoczesnych procesów, technologii oraz metod zarządzania w budownictwie
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaT2A_K01rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie; potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych osób
Cel przedmiotuC-1Umiejętność formalnego przygotowania pracy dyplomowej. Prezentacja soich osiągnięć
Treści programoweT-A-1Omówienie przygotowania pracy dyplomowej pod względem formalnym. Realizacja pracy dyplomowej, materiały żródłowe, metodologia pracy. Prezentacje poszególnych przac dyplomowych. Dyskusja wybranych problemów. Zatwierdzenie zakresu i układu pracy. Omówienie wybranych problemów z zakresu budownictwa ogólnego i konstrukcji drewnianych. Prezentacja przyjętych rozwiązań projektywych - dyskusja. Przygotowanie do obrony pracy dyplomowej. Formuowanie wniosków.
Metody nauczaniaM-1Metody problemowe- wykład problemowy, metoda przypadków
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocena referatu, prezentacji i dyskusji problemowej
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student ma świadomość podnoszenia kompetencj zawodowych i osobistych, samodzielnie poszerza wiedzę w zakresie budownictwa ze średnim zaangażowaniem
3,5
4,0
4,5
5,0